noob-in-gta Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik zoek al heel lang voor zombie rp server weet iemand er eentje niet zo één waar iemand je dood dat je er een zombie word gwn zombies doden Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik zoek al heel lang voor zombie rp server weet iemand er eentje niet zo één waar iemand je dood dat je er een zombie word gwn zombies doden Ik denk dat je dan niet bij sa-mp, moet zijn. In SA-MP hebben ze (nog) geen peds* support. Als dat komt, kan je zelf de ped besturen, bijvoorbeeld dat hij springt of auto rijdt. Als je toch iets met zombies wilt doen adviseer ik je een MTA SA nightly build. Als je er een wilt moet je even iets meer verdipen in MTA. Hier misschien een link die je kan helpen. http://code.google.com/p/multitheftauto/wi...htlyBuilds?tm=2 Hier is een klein videotje van een zombie gamemode. *Peds zijn van die poppetjes die je als je normaal gta sa speelt over de straat ziet lopen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Het kan wel degelijk, alleen is de enige server die ik ooit met deze mod gezien heb nu offline. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Het kan wel degelijk, alleen is de enige server die ik ooit met deze mod gezien heb nu offline. Maar dat zijn geen peds, dat zijn gewoon bewegende objecten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.