Jump to content

Te makkelijk


Niborius

Recommended Posts

Hey,

Ik heb nu al heel vaak GTA: Vice City gespeeld maar het begint nu een beetje makkelijk te worden.

Kent iemand een mod of programma dat het spel moeilijker maakt?

Bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nee , ik ken geen mod . Mss tijd om een nieuw spel an te schaffen ? Of , gebruik je cheats ? Probeer dan nu eens zonder . Of , zoek easter eggs , zonder te kijken naar wikigta , en daarna kijk je of je ze allemaal gevonden hebt . ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Op een PCJ-600 of andere motor een 6-sterren achtervolging, hoe lang hou je dat vol :7 ?

Zoek alle Hidden Packages zonder op WikiGta of dergelijke te kijken, ben je ook wel even mee bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ey bedankt voor jullie reacties. Nee ik cheat niet, ook nooit gedaan :puh: 6 sterren achtervolgingen blijven leuk en uitdagend, maar ik wil graag de main mission overnieuw doen en die moeilijker hebben. Packages zoeken is ook leuk, en heb er nooit een kaart of guide voor gebruikt, maar toch ken ik de locatie van de meeste uit mijn hoofd, en ik vind het heel leuk om ze nog eens te zoeken, maar ze maken het spel alleen maar makkelijker, vandaar dat ik zo'n mod zoek, dat de vijanden sterker maakt bijvoorbeeld.

ps: nieuwe spellen aanschaffen doe ik alleen maar =D

Bewerkt: door Niborius
Link to comment
Delen op andere websites

Ey bedankt voor jullie reacties. Nee ik cheat niet, ook nooit gedaan :puh: 6 sterren achtervolgingen blijven leuk en uitdagend, maar ik wil graag de main mission overnieuw doen en die moeilijker hebben. Packages zoeken is ook leuk, en heb er nooit een kaart of guide voor gebruikt, maar toch ken ik de locatie van de meeste uit mijn hoofd, en ik vind het heel leuk om ze nog eens te zoeken, maar ze maken het spel alleen maar makkelijker, vandaar dat ik zo'n mod zoek, dat de vijanden sterker maakt bijvoorbeeld.

ps: nieuwe spellen aanschaffen doe ik alleen maar =D

Op Gtainside.com kun je volgens mij ook een Mod vinden dat er meer Biker's, Haitans, Cubanen enzo rondlopen. en de haitans zullen ook zwaardere wapens hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Op Gtainside.com kun je volgens mij ook een Mod vinden dat er meer Biker's, Haitans, Cubanen enzo rondlopen. en de haitans zullen ook zwaardere wapens hebben.

Bedankt, ik zal het ff opzoeken.

Weet je toevallig nog hoe die mod heet?

Link to comment
Delen op andere websites

Op Gtainside.com kun je volgens mij ook een Mod vinden dat er meer Biker's, Haitans, Cubanen enzo rondlopen. en de haitans zullen ook zwaardere wapens hebben.

Bedankt, ik zal het ff opzoeken.

Weet je toevallig nog hoe die mod heet?

Iets met Add more gangs ofzo.

Vage herineringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er zelf ook wel genoeg leuke dingen te verzinnen zijn om te doen. Dit topic wordt een beetje nutteloos. ;)

:slotje:

(Niet eens met slotje? --> PB mij).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...