eeyk Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Valt er nog wat te beleven in gta IV na de laaste missie zijn er nog missie met Schietpartijen of zo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Je kan GTA IV voor de volle 100% uitspelen, enkele zijmissies zijn ook met schietpartijen. Klik hier voor een overzicht van de 100%. Daarnaast kan je ook nog vele andere dingen doen buiten de 100% maar deze kan je vinden in een topic als deze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Multiplayer is een grote aanrader! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 lekker rond racen. uitgaan met vrienden cheaten/modden ect ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Zijn hier niet al heel veel topics over gemaakt? (Zelfs recent) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 er zijn al veel topics, ik ga nu voor de 100%. maar het racen is cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Valt er nog wat te beleven in gta IV na de laaste missie zijn er nog missie met Schietpartijen of zo? Schietpartijen? Ja hoor, zorg ervoor dat je genoeg munitie hebt en een grootschalig gevecht tegen de politie kan beginnen! paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 En als je echt niks meer te doen hebt kun je eventueel wat rondrijden; ik doe dit ook altijd, ik doe dan alsof ik een normale burger ben... Kan dus als je dat zelf leuk vindt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pyrofoob Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Valt er nog wat te beleven in gta IV na de laaste missie zijn er nog missie met Schietpartijen of zo? In de buurt van je safehouse in Hove Beach, als je daar de eerste de beste Rus gewoon een duwtje geeft heb je binnen de kortste keren een massale schietpartij, inclusief politie. Als je eerst nog wat vrienden belt bij Dwayne wordt het nog wat plezanter. De Burgershot in Beechwood City is nog zo'n plek. Daar zit het vol met Bikers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ik zit er de laatste tijd niet veel meer op, maar ik probeer wel eens wat Easter Eggs te zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.