Jump to content

Stunt Jump wordt niet herkend

The_Dragon_NL

Recommended Posts

In Concord Avenue zijn 2 stunt jumps, waarvan 1 over een construnction site is.

Helaas krijg ik het niet voor elkaar om dit als stunt jump geregistreerd te krijgen.

Ik heb meerdere malen van zuid naar noord en van noord naar zuid gesprongen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad dat een stunt jump niet geregistreerd wordt?

Is het uiteindelijk wel gelukt?

Ik heb meer als 50 pogingen gedaan om de stunt jump te pakken te krijgen, ik word er gek van.

The Dragon NL

Delen op andere websites

Misschien moet je proberen om er niet al te hard overheen te rijden

Je kunt ook via deze link je stunt jump opzoeken en dan bekijken hoe hij wel moet. Alle stunt jumps staan daar ;)

Bewerkt: door Jarno91
Delen op andere websites

Ik heb het met diverse auto, en motoren geprobeerd bij verschillende snelheden.

Ik heb zelfs een paar perfecte jumps gemaakt waarbij ik ook land op de ramp van de noord kant zonder iets te raken.

Update:

Het is gelukt met een draai.

Ik land dus achterste voren op de andere ramp en toen pakte die het wel.

Deze jump luistert dus behoorlijk nauw.

Bewerkt: door The_Dragon_NL
Delen op andere websites

Heb ik ook last van gehad, als ik het me goed herinner moet je vanaf onder de brug komen, als ik het me goed herinner was dat de zuidkant dus. Van wat ik dacht moet je inderdaad vrij zacht rijden, en dan bedoel ik echt zacht, je moet net geluk hebben dat ie 'm herkend. Dacht dat ik 'm met een Super GT haalde, maar ik reed echt super langzaam. Probeer anders eens met bijna ren-snelheid eroverheen te gaan, iets harder misschien, maar NET hard/zacht genoeg dat je het begin van dat wegwerk-huisje geval al neer komt, als het goed is registreert hij hem dan wel.

Op dat kanaal van gtanet op YouTube, is het trouwens stunt 7. Hij doet het dus niet zoals ik hierboven zei, maar goed, je kan 't allebei eens proberen, ik dacht dat ik juist dat huisje wél aanraakte.

EDIT@edit hierboven: Mooi dat het gelukt is :)

Bewerkt: door Mythbuster
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...