Jump to content

opnieuw geinstaleerde safe games werken niet


jefferson

Recommended Posts

Onlangs is mijn PC gecrashed, ik heb volledig moeten formateren maar heb de safe games van GTIV gesaved.

Ik heb alles uit de volder C\users\[NAAM]\Appdata\rockstargames gecopieerd

toen ik ze terug heb gezet eenmaal gtaIV geherinstaleerd was kon GTA de savegames eerst niet vinden. Blijkbaar was er een nieuwe usernaam aangemaakt.

Vervolgens heb ik de inhoud van mijn vorige safegames ("Controll map" en de verschillende safe games) rechtstreeks gecopieerd naar de nieuwe usernaam.

Als ik nu GTA opstart vind hij wel de safegames maar hij kan ze niet laden, ik klik en hij laad 1 sec dan zegt hij "failed to load, check hd"

Ik weet niet wat te doen, en ik zou graag verder spelen en niet volledig opnieuw moeten beginnen...

kan iemand me helpen?

Groeten

Jefferson

Bewerkt: door jefferson
Link to comment
Delen op andere websites

ben je wel ingelogt?

Verder snap ik niet hoe jij, na die crash, en dus format nog de savegames hebt kunnen kopieren.

ik geraakte nog aan al mijn files in windows safe mode...

en ja, ik ben ingelogt bij windows live enzo

ik snap niet waarom ze het niet even makkelijk maakte als bij gta san andreas; gewoon een mapje bij my documents :N

heeft iemand al eens zijn pc geformateerd en zijn savefiles gecopieerd ofzo? iemand die me kan helpen?

ik wil echt mijn savefiles werkende hebben :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Windows live is iets anders dna Games For Windows Live, druk als het spel start op de home toets en log dna in met je Gamerstag, als je dat hebt gedaan zou je de savegames zo kunnen laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Windows live is iets anders dna Games For Windows Live, druk als het spel start op de home toets en log dna in met je Gamerstag, als je dat hebt gedaan zou je de savegames zo kunnen laden.

welja ik ben dus ingelogd bij games for windows en rockstar social club....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...