Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik was dus in december bezig met een I am legend mod maar ben toen even gestopt en wil nu weer herbeginnen ermee. Ik zat dus vast aan een stukje namelijk wanneer ik de mensen die rondlopen doodschiet dan liggen ze dood op de grond maar gaan ze niet weg en dit heeft dan probleem als ik alle mensen doodschieten komer er geen nieuwe mensen meer. Dus hieronder zal ik even de code sturen er staat een stukje bij voor als ped dood is (ALONE_165) maar werkt blijkbaar niet , kan iemand hierbij helpen ??

thread "ALONE"

:ALONE_9

wait 0

if

Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) > 0

jf @ALONE_38

jump @ALONE_215

:ALONE_38

04C4: store_coords_to 7@ 8@ 9@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0

wait 0

11@ = -1

10@ = 120.0

08E5: get_actor_in_sphere 7@ 8@ 9@ radius 10@ handle_as 11@

wait 0

if

not 11@ == -1

jf @ALONE_9

wait 0

jump @ALONE_138

:ALONE_138

wait 0

if

not Actor.Dead(11@)

jf @ALONE_165

jump @ALONE_177

:ALONE_165

0337: set_actor 11@ visibility 0

Actor.DestroyInstantly(11@)

jump @ALONE_9

:ALONE_177

wait 0

0223: set_actor 11@ health_to 500

0332: set_actor 11@ bleeding 1

048F: actor 11@ remove_weapons

07DD: set_actor 11@ temper_to 100 // see pedstats.dat

//0350: set_actor 11@ maintain_position_when_attacked 1

//07FE: set_actor 11@ fighting_style_to 5 6

05E2: AS_actor 11@ kill_actor $PLAYER_ACTOR

jump @ALONE_9

:ALONE_215

wait 0

Player.WantedLevel($PLAYER_CHAR) = 0

jump @ALONE_9

Geplaatst:

Pffff, daar vraag je me wat. Want wat je in principe doet, is iedere keer meer Ped's 1 en dezelfde variabele geven. Dus wat gebeurd er: een persoon wordt 11@, hij valt je aan, hij gaat bloeden, vervolgens spring je weer naar het begin. Dan wordt iemand anders ped 11@ en je checkt of die dood is. Die is echter niet dood, anders was hij niet 11@ geworden. Die dood-check is tamelijk nutteloos, want die wordt gelijk nadat je een ped de handle 11@ meegegeven hebt gelezen. Over het algemeen is die dan niet dood. Je kunt niet meer checken of die persoon dood is, omdat je de handle al "vergeven" hebt aan een andere ped (zelfs eerst op -1 gezet). Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Weet zo 1-2-3 geen goede oplossing. Waarschijnlijk zul je moeten werken met arrays als je het zou willen. Ik zal erover denken. :)

Geplaatst:

Hmm ja ik snap wat je bedoeld, nu ik had mijn pedcycle ook aangepast waardoor er maar max 20 peds kunnen

zijn en nu ik de originele terug heb geplaatst blijven ze maar komen de peds maar de doden blijven

nog altijd liggen maar als de peds blijven komen is dit geen probleem meer.

Nu alleen nog zoeken om het een beetje realistischer te maken.

Greetz,

Extron

--------

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...