Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Hoi, ik heb de mod LC2SA en de mod VC2SA gedownload, maar als ik een game start, dan laad hij eerst tot 75% ongeveer en dan krijg ik een foutmelding dat een bestand beschadigd is ofzow. Het bestand heet 'industse.ipl' weet iemand wat ik hiermee moet doen? Edit: " SA Limit Adjuster GTA:SA Crashed, Debug Info Follows: GTA Info: Version: US 1.0 Last File Loaded: MOD\lc2sa\maps\industse.IPL Last Library Loaded: Error: ID Limit Breached Assembly Info: Exception At Address: 0x00523134 Exeption Code: 0xc0000005 (EXCEPTION_ACCES_VIOLATION) Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x00000203 ECX: 0x00ACE714 EDX: 0x05859538 ESI: 0x0578538 EDI: 0x00000000 EBP: 0x008E2CB0 ESP: 0x0022FCF4 " Misschien heb ik een typfoutje gemaakt, sorry voor dat. Bewerkt: 17 juli 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Waarom antwoord er niemand Reageren
hoogendoorn Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 weet je zeker dat je V1.00 van GTA hebt ? ik heb zelf ook zoon ipl bestand er eens in gezet. van de grove street en toen met laden had hij ook een error. maar ik had een backup gemaakt van de files die ik ging vervangen. maak altijd een backup van de files die je gaat veranderen of die je vervangt als hij dan crasht kun je zo alles weer terug zetten naar normaal. als je er dan nog niet uit komt neem contact met me op. veel succes GR.hoogendoorn Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 (bewerkt) weet je zeker dat je V1.00 van GTA hebt ?ik heb zelf ook zoon ipl bestand er eens in gezet. van de grove street en toen met laden had hij ook een error. maar ik had een backup gemaakt van de files die ik ging vervangen. maak altijd een backup van de files die je gaat veranderen of die je vervangt als hij dan crasht kun je zo alles weer terug zetten naar normaal. als je er dan nog niet uit komt neem contact met me op. veel succes GR.hoogendoorn Hij vervangt niks, het bestand bevindt zich in: \GTA San Andreas\mods\LC2SA\industse.IPL Bewerkt: 26 juli 2009 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) weet je zeker dat je V1.00 van GTA hebt ?ik heb zelf ook zoon ipl bestand er eens in gezet. van de grove street en toen met laden had hij ook een error. maar ik had een backup gemaakt van de files die ik ging vervangen. maak altijd een backup van de files die je gaat veranderen of die je vervangt als hij dan crasht kun je zo alles weer terug zetten naar normaal. als je er dan nog niet uit komt neem contact met me op. veel succes GR.hoogendoorn Hij vervangt niks, het bestand bevindt zich in: \GTA San Andreas\mods\LC2SA\industse.IPL Het is mogelijk dat je v.2.0 hebt van GTA SA, je moet v1.0 hebben. Ofwel heb je de mod verkeerd geinstalleerd. Je moet een nieuwe game starten, oude savegames zullen niet meer werken. Ofwel is het IPL bestand beschadigd en moet je de mod opnieuw downloaden. EDIT : Ik zal je het beschadigde bestand doorsturen, bij mij werkt het, ik stuur het door via msn, je weet wel welke mijne is Bewerkt: 22 november 2009 door Michael_Scofield94941 Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Het is mogelijk dat je v.2.0 hebt van GTA SA, je moet v1.0 hebben. Ofwel heb je de mod verkeerd geinstalleerd. Je moet een nieuwe game starten, oude savegames zullen niet meer werken. Ofwel is het IPL bestand beschadigd en moet je de mod opnieuw downloaden. EDIT : Ik zal je het beschadigde bestand doorsturen, bij mij werkt het, ik stuur het door via msn, je weet wel welke mijne is Ik heb de v1.0 versie En via installer geinstalleerd. New game en savegame maakt geen verschil. Mod opnieuw downloaden ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.