Shaundi Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (': Ik ben niet echt heel goed met sigs maar zou je daar niet een zwarte rand omheen doen? Op sommige punten is het namelijk moeilijk om het te kunnen onderscheiden van de achtergrond. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mooie tekening, maar is tekenen in Paint niet erg tijdrovend? Reageren
1974 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Mooie tekening, maar is tekenen in Paint niet erg tijdrovend?Dat moet je er maar voor over hebben . Reageren
frankyyguy Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 *Bump* Mooi gemaakt man, daar heb je vast erg veel tijd aan besteed hij's erg mooi! Deze heb ik vorig jaar gemaakt: Ik had nog zo één die er op leek, maar die ben ik verloren nadat m'n oude computer crashde. Nog een paar erg simpele: Hope heette ik in Mmorpg, en liet dit op een "Cape" plaatsen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 *Bump* Hope heette ik in Mmorpg, en liet dit op een "Cape" plaatsen. Ziet er goed uit maar is die 'II' er niet te veel aan? Die V zegt wel genoeg . Reageren
1974 Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 *Bump* Mooi gemaakt man, daar heb je vast erg veel tijd aan besteed hij's erg mooi! Bedankt, best wel veel tijd. Jou werk ziet er ook nie verkeerd uit . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.