Jump to content

Youtube filmpjes op je ipod

Recommended Posts

Geplaatst:

Op je Ipod Touch staat YouTube. Je kan daar filmpjes op kijken als je internetverbinding hebt. Maar je kan ook filmpjes kijken met de functie Video, dat is gewoon wat je op je Ipod touch zet, net als Muziek. Maar ik vroeg me af. Zou je youtube filmpjes meteen op je ipod zetten bij Video en niet eerst via de computer. (dus: Youtube filmpjes downloaden op je computer en dan op je ipod touch zetten.) Want dat is veel werk. Dus ik hoopte dat er een manier was dat je meteen via je ipod het bij video's kon zetten (Dus: Youtube op je ipod touch aanzetten en ergens op klikken dat hij meteen bij video's komt)

Alvast bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Plak dit in je internetbrowser balk.

Hij download het dan, en daarna kan je het overzetten naar je Ipod.

java script:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + swfArgs['video_id'] + "&fmt=18" + "&l=" + swfArgs['l'] + "&sk=" + swfArgs['sk'] + '&t=' + swfArgs['t'];

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

in de balk op mijn ipod of pc? want als het ipod is, dan moet ik veel overtypen zeg

Geplaatst:
in de balk op mijn ipod of pc? want als het ipod is, dan moet ik veel overtypen zeg

1909350729_1999999635_internet.jpg

Geplaatst:

ja, dat snap ik, maar als ik van de pc doe, krijg ik google, en dan?

Moet het in de ipod zijn?

Geplaatst:

Je kijkt bijvoorbeeld deze filmpje

Je gaat dan naar je internet balk en plakt daar

Selecteer alles met je muis en druk dan je rechtermuisknop en dan kopiëren. Plak het daarna in je internet browser

java script:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + swfArgs['video_id'] + "&fmt=18" + "&l=" + swfArgs['l'] + "&sk=" + swfArgs['sk'] + '&t=' + swfArgs['t'];

Geplaatst:

wat heb ik daaraan? Je snapt niet wat ik wil. Lees de hoofdpost maar, dat wat jij doet is wat ik juist niet wilt. Ik wil op de ipod touch de youtube gebruiken en vanaf daar de filmpjes downloaden

Geplaatst:

Met Youtube zelf kan dat niet, alleen met een gratis app : iWoopie die zoekt op alle videosites en download ze. Je kan ze alleen maar met dat programma kijken

Geplaatst:
wat heb ik daaraan? Je snapt niet wat ik wil. Lees de hoofdpost maar, dat wat jij doet is wat ik juist niet wilt. Ik wil op de ipod touch de youtube gebruiken en vanaf daar de filmpjes downloaden

Alleen met een gejailbreakede iPod kan je video's van youtube downloaden. :)

Geplaatst:

goh, vertel mij dat is, mijn ipod is namelijk gejailbreakt :7

Geplaatst:

goh, vertel mij dat is, mijn ipod is namelijk gejailbreakt :7

Die moet je van de Cydia gedeuns afhalen, die iWoopie dacht ik.

Geplaatst:
Waarom weet je dan niet hoe 't moet? :7

Waarom schijten ijsberen niet op de wc? :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...