Timske Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Het grote 'Ik zoek een console/accessoires topic' topic! Welkom bij het Het grote 'Ik zoek een console/accessoires topic' topic!, ik kwam op het idee toen ik Guitar Hero wouw halen eerlijk gezegt. Maar even ontopic. Dit topic is bedoelt om een console/accessoires aan te vragen of een mening. Bijvoorbeeld een stuur voor je computer met gaspedaal, versnellings pook en natuurlijk een stuur Aanvraag 'Mening': [b]Onderwerp:[/b] [b]Voordelen/Nadelen:[/b] Aanvraag 'Ik zoek': [b]Console:[/b] [b]Type:[/b]Stuur/Wiel/Microfoon etc. [b]Voordelen[/b] [b]Prijs:[/b] Veel succes Bewerkt: 18 juli 2009 door Timske Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Console: PlayStation 3 Type: tas voor PlayStation 3 Voordeel: kun je een PlayStation 3 zo even meenemen zonder dat die beschadigingen krijgt. Nadelen:GEEN! Reageren
j0uk3 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Console: PlayStation 3Type: tas voor PlayStation 3 Voordeel: kun je een PlayStation 3 zo even meenemen zonder dat die beschadigingen krijgt. Nadelen:GEEN! Ik heb zo'n tas voor je gevonden, Het heet ene PS3 Travel Bag. PS3 TRAVEL BAG KLIKKEN!!!! Reageren
Timske Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Onderwerp: Guitar Hero Voordelen/Nadelen: Heeft er iemand voordelen? En nadelen? Of het snel kapot gaat, en of het makkelijk valt te leren bijvoorbeeld.. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Onderwerp: Guitar HeroVoordelen/Nadelen: Heeft er iemand voordelen? En nadelen? Of het snel kapot gaat, en of het makkelijk valt te leren bijvoorbeeld.. Of het makkelijk te leren is zou ik niet weten aangezien ik het nog niet vaak heb gespeeld, maar de instrumenten gaan niet snel stuk als je er normaal op speel. Loop je keihard te slaan op het drumstel terwijl een simpel tikje genoeg is zal hij wel snel stuk gaan. Reageren
Timske Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Onderwerp: Guitar HeroVoordelen/Nadelen: Heeft er iemand voordelen? En nadelen? Of het snel kapot gaat, en of het makkelijk valt te leren bijvoorbeeld.. Of het makkelijk te leren is zou ik niet weten aangezien ik het nog niet vaak heb gespeeld, maar de instrumenten gaan niet snel stuk als je er normaal op speel. Loop je keihard te slaan op het drumstel terwijl een simpel tikje genoeg is zal hij wel snel stuk gaan. Is het het geld waard? Reageren
FerryN Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Onderwerp: Guitar HeroVoordelen/Nadelen: Heeft er iemand voordelen? En nadelen? Of het snel kapot gaat, en of het makkelijk valt te leren bijvoorbeeld.. Of het makkelijk te leren is zou ik niet weten aangezien ik het nog niet vaak heb gespeeld, maar de instrumenten gaan niet snel stuk als je er normaal op speel. Loop je keihard te slaan op het drumstel terwijl een simpel tikje genoeg is zal hij wel snel stuk gaan. Is het het geld waard? Vind jij het je geld waard? Als je het ervoor over hebt, omdat het je leuk lijkt, sure, dan is het je geld waard. Misschien een kennis die dezelfde set heeft en even vragen of je mag spelen omdat je die ook wilt kopen? Reageren
Kwakzalver Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ik zoek een goedkope en draagbare console Reageren
j0uk3 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 @ Kwakzalver Dat was ook pure spam, Je kan wel bedenken dat DE psp de beste Draagbare console is, koop die, Eigenlijk spam ik nu ook want de bovenstaande post is nutteloos Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 @ KwakzalverDat was ook pure spam, Je kan wel bedenken dat DE psp de beste Draagbare console is, koop die, Eigenlijk spam ik nu ook want de bovenstaande post is nutteloos Euhum... De DS is ook heel leuk, zelfs leuker dan de PSP in mijn ogen. Een PSP is zo saai dat is zo gewoontjes, terwijl de DS iets speciaal is met zijn touchscreen. De games van de DS zijn ook leuk. Reageren
FerryN Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 @ KwakzalverDat was ook pure spam, Je kan wel bedenken dat DE psp de beste Draagbare console is, koop die, Eigenlijk spam ik nu ook want de bovenstaande post is nutteloos Euhum... De DS is ook heel leuk, zelfs leuker dan de PSP in mijn ogen. Een PSP is zo saai dat is zo gewoontjes, terwijl de DS iets speciaal is met zijn touchscreen. De games van de DS zijn ook leuk. Nadeel van de DS dat er heel veel kiddy games opzijn. Ik wil ook een nieuwe handheld, daarom ga ik naast mijn iPod Touch ook een PSP Go kopen Reageren
wupie Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik wil ook een nieuwe handheld, daarom ga ik naast mijn iPod Touch ook een PSP Go kopen Je kunt dan beter de PSP 3000 halen, want de PSP GO is eigenlijk niet meer dan dat en hij is ook nog eens duurder. Reageren
.Stan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik wil ook een nieuwe handheld, daarom ga ik naast mijn iPod Touch ook een PSP Go kopen Je kunt dan beter de PSP 3000 halen, want de PSP GO is eigenlijk niet meer dan dat en hij is ook nog eens duurder. En bij de GO MOET je de spellen via de ps store kopen, dus dan MOET je ook een creditcard hebben... Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 @ KwakzalverDat was ook pure spam, Je kan wel bedenken dat DE psp de beste Draagbare console is, koop die, Eigenlijk spam ik nu ook want de bovenstaande post is nutteloos Euhum... De DS is ook heel leuk, zelfs leuker dan de PSP in mijn ogen. Een PSP is zo saai dat is zo gewoontjes, terwijl de DS iets speciaal is met zijn touchscreen. De games van de DS zijn ook leuk. Kijk DS en PSP zijn 2 hele verschillende handhelds. Het gaat erom wat je wilt. Een beetje meer doen. Meer minigames in je spel. Leuk met een stokje over een te klein scherm schudden? dan is de DS voor jou. Heb je liever Muziek, Foto's, Video's, Internetverbinding, Games en nog meer. Dan is de PSP weer goen. Zelf vind ik de PSP leuker maar dat komt ook omdat ik een Zo genoemde Buttonbasher ben. Ik druk liever op knopen en het poppetje doet wat dan dat ik i.p.v. dat ik met een stokje moet bewegen. En als je de PSP neemt ga voor de 3000. Die is namelijk allang uit, En goedkoper voor eigenlijk het zelfde als de go!. Je kan je games ook gewoon Downloaden op je memorycard zetten en op de 3000 gewoon spelen. Ik wil ook een nieuwe handheld, daarom ga ik naast mijn iPod Touch ook een PSP Go kopen Je kunt dan beter de PSP 3000 halen, want de PSP GO is eigenlijk niet meer dan dat en hij is ook nog eens duurder. En bij de GO MOET je de spellen via de ps store kopen, dus dan MOET je ook een creditcard hebben... Ik heb ergens gelezen dat de PSN cards naar europa komen. Miss dus ook naar Nederland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.