Mr.Bellic Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Waar moet je de auto's inleveren ik reed naar de garage van Brucie maar die ging niet open . Moet ik ergens anders heen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Garage in Bohan 2 blokken ten westen van je savehouse daar staat een blip(garage) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Garage en auto's je moet hier maar eens kijken. Hier vind je alle auto's en het rode bolletje is de garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Als je klaar bent met de auto's die verplicht zijn kun je nog altijd gewoon een auto erinzetten zodat je nog wat geld krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Als je klaar bent met de auto's die verplicht zijn kun je nog altijd gewoon een auto erinzetten zodat je nog wat geld krijgt. Behalve Overheid's voertuigen, Boten, en Helicopter's Ook passen de Biff, Trashmaster, Yankee, Phantom, Benson, Steed, Flatbed, Packer, en de Mule niet in de garage. Bewerkt: 18 juli 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Dit wordt niet gevraagt Tommy . Maar ik begrijp wel dat je als voertuigkenner dit kwijt wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Dit wordt niet gevraagt Tommy .Maar ik begrijp wel dat je als voertuigkenner dit kwijt wilt. Ik geef alleen verdere informatie beste vrind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 Ik vraag mij af: kan een Yankee er dan wel in? Of een Trashmaster? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 bedankt ik heb het gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ik vraag mij af: kan een Yankee er dan wel in? Of een Trashmaster? Een Yankee zal niet gaan lukken en een Trashmaster al helemaal niet. De enigste grote Truck/Bus die er in kan is de Boxville. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Je was die 2 vergeten in je tekstje hiervoor, I gotcha . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Je was die 2 vergeten in je tekstje hiervoor, I gotcha . Ow dan zal ik hem even updaten. BTW: voor een Burrito krijg je niks van stevie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Biff vergeten? Sorry denk er nu pas aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Biff vergeten? Sorry denk er nu pas aan. Jij blijft ook maar komen met conclusies Ik zet hem erbij aangezien de Biff er ook niet inpast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 bedankt ik heb het gevonden Nu Mr.Bellic het heeft gevonden zullen we dit topic maar met rust laten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.