Jump to content

Special Edition


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hallo forummers.

Je zag mijn vraag al bij de titel en ondertitel: hoe kun je de PlayStation3 Special Edition van GTA IV krijgen zonder dat je er een duur spel bij krijgt, ik zou namelijk dit zo willen hebben. Dus zonder spel, dan scheelt het wat geld. Ik zou graag dat artworkboekje willen hebben dat kluisje en al die goodies die bij de Special Edition zitten.

Is er dan helemaal niemand die een reactie wilt plaatsen??? Niemand????? Kom op zeg! Ik dacht dat jullie graag zo veel mogelijk berichten wilden typen... :duh:

>>> Door Hanneswasco: Heb een beetje geduld! Niet iedereen is hier 24/7 en een extra post maken maakt dus ook niets uit!<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Is er dan helemaal niemand die een reactie wilt plaatsen??? Niemand????? Kom op zeg! Ik dacht dat jullie graag zo veel mogelijk berichten wilden typen... :duh:

Geduld is een schone zaak, niet iedereen is 24/7 klaar voor je.

In elk geval - ik zou het niet weten om het los van het spel te verkrijgen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer... ik heb al een keer op marktplaats gekeken, maar ik vertrouw dit soort sites nooit! Dadelijk krijg je wel de special edition zonder cd bijv. Dus dat doe ik niet. Helaas dan dus... :-(

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer... ik heb al een keer op marktplaats gekeken, maar ik vertrouw dit soort sites nooit! Dadelijk krijg je wel de special edition zonder cd bijv. Dus dat doe ik niet. Helaas dan dus... :-(

Dan kan je de special edition toch gewoon ophalen en dan kijk je of de cd er bijvoorbeeld bij zit?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de special edition gewoon bij de mediamarkt zien liggen

mischien zou je daar een keertje kunnen kijken?

Ja maar dan krijg je het spel erbij en is die dus te duur! Bijna 100 euro! Ik heb het er wel voor over, maar ik heb het spel zelf al. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

In een winkel ga je hem sowieso niet zonder 't spel zelf vinden. Zoals al eerder gezegd, je kan het beste zoeken op tweedehands site's/winkels als Marktplaats en Ebay.

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat veel mensen de Special Edition zonder het spel zelf aan zullen bieden. De extraatjes zijn toch waar je de Special Edition voor koopt :)

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik probeer te zoeken op Marktplaats.nl of Ebay.nl naar GTA IV special edition geeft ie aan dat er geen zoekresultaten zijn terwijl ik een paar maanden geleden nog meer dan 20 zoekresultaten kreeg! :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...