PlonsDeKikker Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Hallo, De laatste tijd heb ik nogal wat probleempjes met mijn msn account. Het laatst wou ik inloggen en toen kreeg ik de melding dat mijn 'lijst met contactpersonen' niet beschikbaar is en dus niet op msn kon. Dus ik even wachten en daarna deed hij het weer. Maar de laatste tijd heb ik dit probleem meer en meer en het begint echt irritant te worden. Ik heb alles al gedaan wat op Windows Live hulp stond maar ik heb het probleem nog steeds. Een nieuwe msn wil ik niet dus weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Alvast bedankt! Mvg, PlonsDeKikker. Reageren
game~skater Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ebuddy? meebo? ik weet anders ook niet wat het probleem is... ik heb zelf op mijn eigen pc waar msn het ook niet meer op doet... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Meestal werkt msn updaten wel, maar ik zie dat je dat niet wilt. Als er op msn een fout is wordt er altijd een foutcode gegeven, zou je die eens willen plaatsen? Reageren
PlonsDeKikker Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Meestal werkt msn updaten wel, maar ik zie dat je dat niet wilt. Als er op msn een fout is wordt er altijd een foutcode gegeven, zou je die eens willen plaatsen? Zodra het probleem zich weer voor doet,plaats ik de foutcode. Edit: Foutcode: 81000378 Bewerkt: 19 juli 2009 door PlonsDeKikker Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Op deze site staat een rijtje oplossingen, misschien zit de jouwe er wel tussen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.