HermanBerkhey Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ik heb gta iv gedownload en de crack er in gezet wat gebeurt er het gaat fout screens eerst dit: Screen verwijderd en da n zoon raport verzenden/niet verzenden probleem weet imand een oplossing ik kom er niet uit als imand de goede crack stuurt graag
Dieko Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Op de forum mogen we niet over warez en illegale dingen praten. Dus ook niet over cracks.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Logisch dat het niet werkt... je gebruikt een illegale versie! Dan werken die ten eerste niet of zelfs ten tweede: ze werken helemaal niet! Zoals Dieko al zei... we praten hier niet over dit soort dingen. Je zult het helaas zelf moeten uitzoeken. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat hier een slotje op zal komen.
HermanBerkhey Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) jammer oke ik zoek wel verder Bewerkt: 17 juli 2009 door HermanBerkhey
Recommended Posts