Jump to content

Nieuwe pc: CorrectHost (vriend)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij heeft em gekocht en is er eigenlijk helemaal verliefd op en hij wilde dat ik jullie super erg bedankte!

Quote van hem

Bedank die kerels van jou forum! Ze hebben super werk geleverd!
Geplaatst:
Later misschien wel.

Mijn oude pc met Pentium 4, 9600GT (is overleden) had minimaal 600W nodig. :bonk:

Dan doe je iets goed fout.

Ik weet niet. Ik heb moederbord vervangen en nu krijg ik 'Geen signaal' op het scherm. Ik heb eens op een forum gelezen dat soms je voeding teweinig Watt had. Ik had een 550W voeding en de videokaart gebruikt 500.

Geplaatst:

Een 9600GT gebruikt nooit veel meer dan 100W op full load.

De reden waarom je voor een 9600GT minstens een 400W voeding nodig hebt is omdat de rest van het systeem ook aangedreven moet worden.

Geplaatst:
Later misschien wel.

Mijn oude pc met Pentium 4, 9600GT (is overleden) had minimaal 600W nodig. :bonk:

Dan doe je iets goed fout.

Ik weet niet. Ik heb moederbord vervangen en nu krijg ik 'Geen signaal' op het scherm. Ik heb eens op een forum gelezen dat soms je voeding teweinig Watt had. Ik had een 550W voeding en de videokaart gebruikt 500.

Ik had een 500W, met een 9600GT, en een X2 processor, een hoop tering fans met neon staven en nog meer onzin, en die van mij draaide het mooi.

Geplaatst:

Is je moederbord niet gewoon DOA? Als er een onboard videokaart op zit moet je even je monitor op je moederbord aansluiten en anders zou ik even een andere videokaart op je moederbord steken, zodat je kan checken of het misschien aan het moederbord ligt, in plaats van aan de videokaart.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...