claud Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) .1 open een auto met paint om te bewerken on druk op de om cirkelde knop .2 neem een kleur op en haal het embleem weg 2. nu is hij weg en kun je hem verplaatsen naar een eigen gemaakte bumper, zoals je kunt zien heb ik al mad lichts gedaan etc .3 zoals je ziet heb ik het embleem verplaatst 4. kijk hier eens met welke knop je dat kan doen 5. verwijder de achtergrond en maak deze zwart hier is ook te zien wat er gebeurt is met de wielen en de grill nummerplaat lichten bumper en wiel covers die groter zijn 6. je kan door de kleur knop ook eigen tuning good creëren, en spulletjes kopieren om het leuker te laten staan 7. negatieve beeldkwaliteid met bewerken leverd soms mooie beelden op "> en tot slot je kunt ook door gelijkwaardige foto's nieuwe velgen er onder krijgen suc6 claud ps: je mag in dit topic je eigen plaatjes neer zetten Bewerkt: 18 juli 2009 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) De outcome is niet echt iets.. Ik probeer dalijk ook wel iets te tunen. EDIT: Handig voor velgen toetevoegen om het zo te doen: Dan het oranjese wit maken. Dan ga je naar Afbeelding en vink je Ontdoorzichtig tekenen af Mijn outcome: Bewerkt: 18 juli 2009 door Timske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.