Gino Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 vaak als ik voertuigen download moet ik ook de col aanpassen maar wat is col ? waar is dat goed voor ? :huh: Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 En col bestand zorg ervoor dat het object solide is. Als je dus een andere auto in Vice zet, heeft die nieuwe auto ook een andere vorm en moet hij op andere plekke solide zijn. Vaandaar dus die nieuwe .col Reageren
Gino Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) wat is solide ? :unsure: en de vorm word dan aangepast maar dat doet de .dff tog ? :blink: Bewerkt: 29 mei 2005 door Only_Gino Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) Als een voorwerp niet solide is kan je erdoor heen lopen en als het wel solide is kan je er niet doorheen lopen. Bewerkt: 29 mei 2005 door Little Mister Reageren
Gino Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 aha maar als de .dff de vorm is waarom dan ook nog eens de col aanpassen ? Reageren
Goofy Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 en col was geloof ik ook voor het geluid en zo dus dat het spel weet dat hij er tegen aan komt en dan een speciaal geluid moet afspelen. dus als een voorwerp uit meerderen matialen bestaat BV steen en hout dan moet hij die 2 geluiden wel weten waar die zitten en daar is ook de col voor d8 ik Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 en col was geloof ik ook voor het geluid en zo dus dat het spel weet dat hij er tegen aan komt en dan een speciaal geluid moet afspelen.dus als een voorwerp uit meerderen matialen bestaat BV steen en hout dan moet hij die 2 geluiden wel weten waar die zitten en daar is ook de col voor d8 ik ja ongeveer wel ja... De coll om het fff makkelijker uit te leggen is wat je "voelt" in VC, als je de coll van een auto weg zou halen (wat overgens niet mogenlijk is), dan zou je door je auto heen lopen. de DFF is slechts voor de textures, waarschijnlijk moet je die col erindoen zodat je niet door de textures heen loopt wat immers een raar gezicht is.,.. Reageren
Wauzie Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Korte uitleg, een soort van aanvulling op Bradleys post: COL: Onzichtbare muren die meestal hetzelfde liggen als de 3d model van de DFF DFF: Het 3d object waarop de texturen worden gelegt TXD: De plaatjes die nodig zijn bij een DFF Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.