Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sinds ik weer sa:mp heb zocht ik een server die ik vroeger ook speelde

Je moest van hooiblok naar hooiblok omhoog springen, elke hooiblok hoog stelde voor als 1 level.

Hoe heet dit soort map/game/server?

Weet iemand het, dan hoor ik het... :cya:

edit: Nu zit ik te twijfelen of het sa:mp of MTA was :7

Bewerkt: door Zeaas
Sinds ik weer sa:mp heb zocht ik een server die ik vroeger ook speelde

Je moest van hooiblok naar hooiblok omhoog springen, elke hooiblok hoog stelde voor als 1 level.

Hoe heet dit soort map/game/server?

Weet iemand het, dan hoor ik het... :cya:

edit: Nu zit ik te twijfelen of het sa:mp of MTA was :7

Deze server is geloof ik niet te vinden in Sa:mp, ik heb beide multiplayers gespeeld en ben deze nog nooit tegen gekomen. In MTA ben ik ze heel vaak tegengekomen. Het is een [PCP] server, iets van [PCP] minigames of iets in die trant. [PCP] staat voor Polish connection patriots.

Dit is ook de server waarin je boven los santos op een soort van zonnepanelen wordt gespawnd en je moet overleven door niet naar beneden te vallen.

Edit, er is wel een standaard script gemaakt voor de hooibalen server in SA:MP, maar de server zelf heb ik daar nog nooit gezien.

Bewerkt: door Bierbuikje

Mr-Green draaide vroeger zo'n hooiblok gamemode, ik denk ergens rond eind 2007, mijn server (Future-RPG) heeft dat ook voor eventjes gedraait paar maanden geleden, en de gamemode zelf kan je downloaden op forum.sa-mp.com :)

En het was dus tòch sa:mp, omdat 'vroeger' je helemaal niet met MTA SA kon lopen namelijk.

Bewerkt: door D-V-D-K

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...