Zeaas Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Sinds ik weer sa:mp heb zocht ik een server die ik vroeger ook speelde Je moest van hooiblok naar hooiblok omhoog springen, elke hooiblok hoog stelde voor als 1 level. Hoe heet dit soort map/game/server? Weet iemand het, dan hoor ik het... edit: Nu zit ik te twijfelen of het sa:mp of MTA was Bewerkt: 17 juli 2009 door Zeaas Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 (bewerkt) Sinds ik weer sa:mp heb zocht ik een server die ik vroeger ook speeldeJe moest van hooiblok naar hooiblok omhoog springen, elke hooiblok hoog stelde voor als 1 level. Hoe heet dit soort map/game/server? Weet iemand het, dan hoor ik het... edit: Nu zit ik te twijfelen of het sa:mp of MTA was Deze server is geloof ik niet te vinden in Sa:mp, ik heb beide multiplayers gespeeld en ben deze nog nooit tegen gekomen. In MTA ben ik ze heel vaak tegengekomen. Het is een [PCP] server, iets van [PCP] minigames of iets in die trant. [PCP] staat voor Polish connection patriots. Dit is ook de server waarin je boven los santos op een soort van zonnepanelen wordt gespawnd en je moet overleven door niet naar beneden te vallen. Edit, er is wel een standaard script gemaakt voor de hooibalen server in SA:MP, maar de server zelf heb ik daar nog nooit gezien. Bewerkt: 17 juli 2009 door Bierbuikje Reageren
Zeaas Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Toch MTA dus, nou dan ga ik die is downloaden. Bedankt Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Mr-Green draaide vroeger zo'n hooiblok gamemode, ik denk ergens rond eind 2007, mijn server (Future-RPG) heeft dat ook voor eventjes gedraait paar maanden geleden, en de gamemode zelf kan je downloaden op forum.sa-mp.com En het was dus tòch sa:mp, omdat 'vroeger' je helemaal niet met MTA SA kon lopen namelijk. Bewerkt: 18 juli 2009 door D-V-D-K Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.