paul007 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Hey iedereen, Ik heb misschien een beetje een domme vraag maar ik ga hem toch stellen. Ik zie vaak op dit forum dat er nieuwe PC's worden samengesteld. Dan zie je zo'n lijstje met al die onderdelen, processor, geheugen, videokaart etc. Maar nu is mijn vraag: krijg je al die onderdelen dan thuis toegestuurd? En moet je dan zelf de PC in elkaar zetten? Dit vraag ik omdat misschien in de toekomst ook wel zo'n PC wil laten samenstellen, het is namelijk vreselijk goedkoper! Ik baal er soms ook echt van als ik zie wat ik voor €950,- heb gekocht. paul007 Reageren
wesley123 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Tuurlijk word het naar ej toe gestuurt. Je hebt de keuze of je eht zelf in elkaar wilt zetten, of het door eht bedrijf wilt laten doen, dat laatste heeft een meerprijs vna ongeveer 60 euro. Reageren
paul007 Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Tuurlijk word het naar ej toe gestuurt.Je hebt de keuze of je eht zelf in elkaar wilt zetten, of het door eht bedrijf wilt laten doen, dat laatste heeft een meerprijs vna ongeveer 60 euro. Oké, bedankt voor je antwoord! Ikzelf zou namelijk echt niet weten hoe je zo'n pc helemaal in elkaar moet zetten. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 breng m naar mij ik doe het gratis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.