mattert Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ik ben al een tijdje opzoek hoe ik bestand/map namen kan veranderen met een bind, bevoorbeeld dat je met 1 toets een bestand/map naam verandert van test naar test1 ofzo. Ik heb dit nodig voor een spel CS:S, want ik heb 2 materials map in me cstrike, een daarvan is gewoon normaal en de ander is alles veranderd dat de muren in het spel een andere texture zijn (voor de mensen die dit begrijpen). is het dus mogelijk om een toest the binden dat er 2 map namen veranderen "materials naar materials1" en "materialsdefault naar materials" en als ik nog een keer druk dat het weer omgedrijdt is. Het mag ook een .cfg bestand zijn dat ik het vander via de console in het spel zelf "exec (name).cfg" en dat ik de server weer rejoin. Mvg mathijs. Reageren
rakker126 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Iets van een auto typer nodig + auto clicker, komt wel wat denkwerk bij aan te pas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.