Spawn Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) Hallo allemaal, ik vroeg me af of er een foutje in de counter van GTAGgames staat. Want daar staat dat het nog 132 dagen duurt voordat GTA:SA uitkomt voor de Xbox en PC in Europa. Of is de release datum verlengt het verlengt, want als dat zo is zou het wel ff in het nieuws mogen staan in de site. (Kan zijn dat het er wel staat en ik het negerns heb kunnen vinden). Bewerkt: 29 mei 2005 door Spawn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 GTA San Andreas ligt over 12 dagen in de winkels, niet elke counter is perfect. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spawn Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Phoe gelukkig. Ik schrok al. Dan mogen ze dat wel ff veranderen zeg :angry: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Je kan beter even op Refresh drukken, want je loopt aardig wat dagen achter. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 volgens mij heb je je windows klokje niet op de goeie datum?? was eerst ook...als je je datum veranderd naar 1996 duurt het nog zoveel dagen. daar zou het ook aan kunnen liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) volgens mij heb je je windows klokje niet op de goeie datum??was eerst ook...als je je datum veranderd naar 1996 duurt het nog zoveel dagen. daar zou het ook aan kunnen liggen? Is het dan geen counter die ZELF afteld? Eentje die niet op jou klok is gestemd? Deze kom ik namelijk wel op andere (onbekendere) sites tegen. :mellow: Bewerkt: 29 mei 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Hij staat ingesteld op jouw eigen klok ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 vet wist ik niet das wel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Dan zet ik mijn tijd 11 dagen verder en kan ik zeggen "morgen ga ik San Andreas kopen"!! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 en waar staat die counter ergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 en waar staat die counter ergens Volgens mij heb je nieteens de moeite genomen om even te kijken.. Aan de rechterkant, stukje naar beneden scrollen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spawn Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 volgens mij heb je je windows klokje niet op de goeie datum??was eerst ook...als je je datum veranderd naar 1996 duurt het nog zoveel dagen. daar zou het ook aan kunnen liggen? Oh ik dacht dat dat klokje was ingesteld op de klok van de server. Anyway, ik was vergeten dat ik mijn klok 2 maanden achteruit had gezet Stom, stom, stom, stom. Nou dan mag deze topic wel weggehaald worden. Bedankt iedereen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.