otteren Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 nu ik eindelijk weet wat fps is wil ik graag weten waar je het kan zien? tyvm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 gebruik een tool zoals fraps, die kunnen de fps weergeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Of ga naar Graphics en klik dan op Benchmark Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Of ga naar Graphics en klik dan op Benchmark ja, maar las je ene beetje had rondgekeken had je al geweten dat dat verre van correct is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Of ga naar Graphics en klik dan op Benchmark ja, maar las je ene beetje had rondgekeken had je al geweten dat dat verre van correct is. Het is de beste manier om te vergelijken met anderen hoor, benchmarken. EDIT: en overigens klopt dat wel. Ik heb eens met Fraps aan een benchmark gedaan, en mijn FPS lag tussen 37 en 43. Resultaat: Average 40 FPS. Niet dat je overal 40 FPS zal hebben, maar goed. Bewerkt: 18 juli 2009 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Verre van correct is ook een beetje overdreven. Wel is het zo dat de benchmark word uitgevoerd in de avond, met geen verkeer. Sowieso heb je in GTA IV in de avond meer FPS dan overdag. En met zonsondergang heb je de minste FPS. Daarbij komt ook nog eens dat er geen verkeer of peds zijn in de benchmark. Dus als je in de benchmark 40 FPS haalt, komt dat ongeveer neer op 35 als je gewoon zelf speelt. Dus het beste is gewoon om Fraps aan te zetten tijdens het spelen, dan weet je op de frame nauwkeurig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 en zo bedoelde ik het. eigenlijk is de benchmark dus waardeloos in elkaar gezet meer verkeer, in de regen bij zonsondergang, dna heb je de minste fps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.