gp69 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 hallo, ik wou mijn beeldscherminstellingen aanpassen zodat ik mijn taakbalk nog kon zien.. maar ik heb echter een verkeerde resoultie genomen en nu zegt mijn beeldscherm dat deze resolutie niet wordt ondersteunt kan iemand mij helpen met hetvolgende ik weet dat opties de middenste keuze is dus van boven geteld : 1 op hoeveel staat display 2 op hoeveel staat advanced 3 op hoeveel staat de resolutie => vb: 880 . 780. 32 (willekeurig, komt niet overeen met het echte) kan iemand ook testen of er telkens nadat je n andere resolutie genomen hebt de standaard terug eerst staat?? alvast bedankt groeten GP69 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ga naar de map (Mijn) Documenten\GTA San Andreas User Files\ en verwijder daar het configuratie-bestand gta_sa.set. Zodra je je spel weer opstart zal het spel dit bestand opnieuw aanmaken met de standaard instellingen, je resolutie staat dan ook weer zo dat je weer wat ziet. Succes Reageren
gp69 Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ik ga het uittesten, alvast bedankt. thnx het werkt dit topic mag gesloten worden >>> Door _KoE_Mzungu: Vraag niet (nooit) om een slotje, dat valt onder 'moderator-gedrag'. Daarnaast zie ik absoluut geen aanleiding om dit topic te sluiten. Waarom? Nee hoor, laat maar lekker open staan, stel je voor dat iemand een vergelijkbaar probleem heeft, die kan dan gewoon verder gaan waar we gebleven zijn.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.