Jump to content

flying rat 62


Tieske10

Recommended Posts

oh wat heb ik een hekel aan die duiven! Als ik ze in het echt tegenkom wil ik ze ook al afknallen ;)

ben op zoek naar nummer 62. Ligt in Algonquin helemaal in het zuiden. Wikigta:

Flying rat 62 bevind zich in een ruimte van het gebouw op het bouwterrein van Castle Gardens, deze ruimte is alleen aan de zuidzijde open en is daardoor alleen met een boot te bereiken. Klim vanaf je boot in deze ruimte en schiet deze pigeon naar gene zijde.

Echter, ben al vijf keer op en neer gezwommen naast de vermeende ingang, maar waar is die???

Link to comment
Delen op andere websites

oh wat heb ik een hekel aan die duiven!
^_^ Ze heten niet voor niets vliegende ratten.
ben op zoek naar nummer 62. Ligt in Algonquin helemaal in het zuiden.
Flying rat 62 bevind zich in een ruimte van het gebouw op het bouwterrein van Castle Gardens, deze ruimte is alleen aan de zuidzijde open en is daardoor alleen met een boot te bereiken. Klim vanaf je boot in deze ruimte en schiet deze pigeon naar gene zijde.
Mooie tekst hé. :engel:
Echter, ben al vijf keer op en neer gezwommen naast de vermeende ingang, maar waar is die???
Ik heb even datgene vetgedrukt en onderstreept waar jij de fout in gaat. :bonk: Er is namelijk geen trap en die ruimte is te hoog om in te klimmen, ook kan je al zwemmend geen wapen hanteren.
Link to comment
Delen op andere websites

ok ,ben er nu met de boot, je hebt wat gebouwen en wat inhammen, volgens de map moet hij in de ruimte zitten aan de rechterkant van het tweede gebouw waar je in zou kunnen. Zie m toch niet, (en weet zeker dat ik hem nog niet gehad heb.. )

haha! ik dacht gooi maar eens een granaat in een ruimte.. 82 flying rats left in liberty city!! Gevonden :)

>>> Door Hanneswasco: Goed zo, maar hiervoor hoef je geen dubbelpost te maken. In het vervolg kan je je bericht bewerken d.m.v. het Bewerk-knopje rechtsonderaan je post. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...