Jump to content

GTA IV: Auto geeft automatisch gas, en beeld draait


GTAIV14

Recommended Posts

Hoi!

Ik heb een nieuwe pc gekocht (ook een klein beetje om GTA IV te kunnen spelen :eten: ) maar nu komen de eerste problemen alweer.

Als het beginfilmpje speelt begint mijn beeld te kantelen en te draaien en als ik daarna in de auto zit geeft deze vanzelf gas.

Nu heb ik op internet al gezocht, en heel veel mensen hadden ook dit probleem. Een paar mensen boden ze patches aan maar dat hielp niet. Toen zei iemand hoe die het had opgelost, maar het bericht is later verwijderd (door een mod?).

Nu weet ik dus dat hiervoor een oplossing is, maar ik zou het niet weten, hopelijk weten jullie het.

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten jullie nu echt drie keer hetzelfde zeggen? Als één iemand het zegt is het wel genoeg hoor...

Dit is inderdaad het symptoom van een illegale versie van GTA IV, maar het kan evengoed zijn dat er een ander probleem is, want ik heb dit probleem ook al eens gehad op mijn legale versie van GTA IV. Een oplossing weet ik niet, want bij mij ging het vanzelf weg.

Als je het spel illegaal hebt dan kunnen we je inderdaad niet helpen en is de enige oplossing het spel legaal aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi hoi, ik heb het spel legaal, en mij mij schort er ook vanalles aan, ik heb iets in de aard gehad van wat jij had, mijn mannete deed de hele tijd, hurk. recht, hurk, recht, hurk, recht, ...

het is niet het zelfde, maar het lijkt er op, toen ik eens op de CTRL drukte was het over, juist of mijn computer had niet door dat ik die niet meer vast had :puh:

ik hoop dat het ook zo iets bij jou is (moest je het spel toch legaal hebben)

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi!

Ik heb een nieuwe pc gekocht (ook een klein beetje om GTA IV te kunnen spelen :eten: ) maar nu komen de eerste problemen alweer.

Als het beginfilmpje speelt begint mijn beeld te kantelen en te draaien en als ik daarna in de auto zit geeft deze vanzelf gas.

Nu heb ik op internet al gezocht, en heel veel mensen hadden ook dit probleem. Een paar mensen boden ze patches aan maar dat hielp niet. Toen zei iemand hoe die het had opgelost, maar het bericht is later verwijderd (door een mod?).

Nu weet ik dus dat hiervoor een oplossing is, maar ik zou het niet weten, hopelijk weten jullie het.

Ik weet de oplossing

Maak een snelkoppeling van het bestand 'launchgta.exe' en doe die op je desktop

Nou ik weet niet of dat helpt maar het werkte wel bij mij

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...