Jump to content

Auto's kopen in gta 4


jaimy1

Recommended Posts

Je hebt wel veel car-dealers in de stad maar je kan hier net als in vorige GTA's geen auto's kopen,

jammer want dit had veel realisme toegevoegd, wat maakt het eigenlijk uit dat het Grand THEFT Auto noemt,

denk je dat Niko nooit wilt ontsnappen aan het misdadige? Dat hij nooit een gewone burger wilt zijn?

Kennelijk niet.

Aangezien je iedere dag ontelbare auto's steelt om op je bestemming aan te komen.

Jij wellicht. :7 Ik neem vaker een taxi, benenwagen of de metro, hoor.. Werkt prima. Ik heb wel wát auto's staan, maar ik jat er eigenlijk nooit nieuwe bij. En de wagens die ik heb staan heb ik verkregen voor na missies, wanneer er NPC's een mooie hebben laten staan en zijn gevlucht voor kogelregens.. Die wagens gebruik ik om van mijn Wanted Level af te komen. Niko Bellic is bij mij geen welwillende crimineel, meer een gedwongen crimineel. In de sfeer van de storyline, dus. :Y

Met Johnny Keblitz is het een ander verhaal, daarmee jat ik dan weer wel veelvuldig. Maar dat ligt aan hem, niet aan mij. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    10

  • Tommy-Vercetti

    7

  • M3TaL

    3

  • Jacky-2007

    1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...