Roxx0rz Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 hoe kan het dan dat bij mij als ik alles op high zet, dat alles zo glimt... en bijt Se7en zo mooi "mat" is? :blink: :unsure: Reageren
Trax Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 hoe kan het dan dat bij mij als ik alles op high zet, dat alles zo glimt... en bijt Se7en zo mooi "mat" is? :blink: :unsure: Op welke resolutie speel je? Reageren
need my speed Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 hoe kan het dan dat bij mij als ik alles op high zet, dat alles zo glimt... en bijt Se7en zo mooi "mat" is? :blink: :unsure: Dat kan je bij NFSU 1 tijdens een race bij options uit zette dacht ik maar bij NFSU 2 weet ik het niet. Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 1152 x 864... Resolutie helpt niet zo erg. Je moet even bij Options - Display kijken, en daar alles op zn hoogst zetten. Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 1152 x 864... Resolutie helpt niet zo erg. Je moet even bij Options - Display kijken, en daar alles op zn hoogst zetten. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 maar dan gaat ie zo erg glanzen.... alsof alles chroom is... daar wil ik vanaf. dubbelpost foutje zeker... Reageren
Arjen Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) maar dan gaat ie zo erg glanzen.... alsof alles chroom is... daar wil ik vanaf. Ik heb dat glans ook aan staan. Daar wordt hij juist zo mooi van, als je dat uit zet krijg je alleen maar lelijke textures. Bombiedubbelpost foutje zeker... Ehm.. Niet gezien, klein foutje. :ph34r: Bewerkt: 3 juni 2005 door MClaw Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Just pimpin'... [*Hoopt dat RTS van deze stylo houdt*] :lol: Reageren
RTS Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Just pimpin'... [*Hoopt dat RTS van deze stylo houdt*] :lol: Oh yeah I like that shit. Hoe kom je aan die MClaw vinyle ? Home Made? Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Hoe kom je aan die MClaw vinyle ? Home Made? ^^.. Sure. Hij is mooi hea? :lol: Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wow, hoe zet je die vinyls erin? Reageren
ripper3510 Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wanneer unlock je de honda civic ( ik vind het mooie car ) Reageren
RTS Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wanneer unlock je de honda civic ( ik vind het mooie car ) Heb je standaard al. (Kan je toch zelf ook zien) Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wow, hoe zet je die vinyls erin? Ik heb een duitse tut opgevolgd. Aangezien niet iedereen duits spreekt of leest wil ik het best in het nederlands vertalen. Maar dan moet er wel belangstelling voor zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.