Trax Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wanneer unlock je de honda civic ( ik vind het mooie car ) Zit alleen in de Amerikaanse versie. Reageren
Kraay Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik heb een duitse tut opgevolgd. Aangezien niet iedereen duits spreekt of leest wil ik het best in het nederlands vertalen. Maar dan moet er wel belangstelling voor zijn. ik heb er wel belangstelling voor maar ik heb hem wel op de PS2, ik weet niet of dat uitmaakt :rolleyes: . maar...Wat zijn vinlys ook alweer :unsure: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ik heb een duitse tut opgevolgd. Aangezien niet iedereen duits spreekt of leest wil ik het best in het nederlands vertalen. Maar dan moet er wel belangstelling voor zijn. ik heb er wel belangstelling voor maar ik heb hem wel op de PS2, ik weet niet of dat uitmaakt :rolleyes: . maar...Wat zijn vinlys ook alweer :unsure: vinlys zijn stikers voor op den auto. Reageren
Kraay Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) vinlys zijn stikers voor op den auto. weer iets bijgeleerd :rolleyes: . @MClaw: Als je dat zou willen vertalen, graag @Se7en(hier onder): jammer.... Bewerkt: 4 juni 2005 door kraay Reageren
Trax Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Kraay, als je hem op de PS2 hebt heb je er niet veel aan. Vinyls maken is ongeveer hetzelfde als een mod maken voor GTA Vice City. Die moet je dus in je game zetten. En volgens mij kan je je games op de PS2 niet bewerken o.i.d Reageren
Na$! Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 @ Mclaw: vertaling zou heel fijn zijn Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) hier mijn carreer skyline!: hier mijn carreer skyline!: Pontiac gto: Bewerkt: 4 juni 2005 door gta gamer13 Reageren
Na$! Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 op hoeveel % krijg je verbredingskit? Reageren
gta gamer13 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) op hoeveel % krijg je verbredingskit? aan het eind als je het hebt uigespeeld, of als je andere straatracers uitdaagt dat heb je ook goed gezien dat er verbredingskitten opzit! Bewerkt: 4 juni 2005 door gta gamer13 Reageren
Thabit Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Hij mijn Skyline waar ik mee bezig ben in de Career mode, 9.66 sterren . Reageren
Scott16 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Heb de naam even bewerkt en ik pin hem nu vast. Gelieve hier alleen wagens te posten en niet vragen wanneer je iets unlocked! Topic Pinned. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.