Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi iedereen

ik kan nu wel gaan vragen of iemand een signture voor mij maakt maar daar kom ik niet ver mee

dus daaarom de vraag weten jullie hoe je signtures moet maken(vast wel..)

peace out ditmar154 A.K.A. pab.ditmar

www.pabclan.net

Geplaatst:

Een signature kan je zelf maken, of je kan er eentje HIER aanvragen doormiddel van daar een topic aan te maken, maar lees dan wel even DIT topic door, kopiër het lijstje en maak een topic aan, en dan zullen mensen op dit forum er waarschijnlijk eentje voor je maken, maar je kan er ook eentje zelf maken. De meeste mensen gebruiken daarvoor Photoshop, maar het Paint kom je ook al een stukje. Je moet een bestand maken van MAXIMAAL 500x150. Als je signature helemaal af is, ga je naar www.imagehack.com of een andere site, en daar 'upload' je je signature, daarna kopiër je de link, en dan ga je naar www.gtaforum.nl, dan log je in, dan ga je naar Lid Menu, dan ga je naar 'Handtekening', en klik dan op het boompje rte-image-button.png, er zal dan een venster openen, plak daar de link, en klik op OK, je kan dan eventueel even alles selecteren, klik dan op BB code invoeren en dan op Code: center, dit zorgt ervoor dat je signature netjes in het midden staat, klik dan op: Update handtekening, en je bent klaar!

Hoop dat het lukt,

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:
waar kun je photoshop downloaden???

ik heb gewoon gegoogled :)

heb nu een triale van photoshop

zoek gewoon bij google: photoshop downlaod

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
waar kun je photoshop downloaden???

ik heb gewoon gegoogled :)

heb nu een triale van photoshop

zoek gewoon bij google: photoshop downlaod

Een trial is voor 30 dagen, ******* maar je kan Photoshop ook gewoon kopen :puh:

>>> Door .Levi.: Niet over beginnen.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Warez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...