Jump to content

Metallica - Fuel muziek video!:D

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat heb jij echt f'ing goed gedaan zeg. Niet normaal. Echt topwerk :tu: In het begin dacht ik dat ik alleen maar vier en een halve minuut naar dingen van GRID zou gaan kijken, maar dit is echt topwerk. Je hebt echt van alle goede racegames stukjes eruitgehaald en dan prefect in elkaar geknipt. Echt heel goed. Ik misde wel een paar games zoals DiRT II, FUEL zelf, Motorstorm 1 en Gran Turismo 5 (Prologue). Maar verder is dit echt een topvideo.

Geplaatst:

Geen slechte video, maar het kan een stuk beter. Dingen als overgangen komen mooi naar voren als je dat op bepaalde stukken in de muziek doet en niet zomaar willekeurig. Op sommige stukken gebeurt dit nog wel, maar vaak genoeg ook niet. Je moet de footage ook een beetje aanpassen aan de muziek zelf. Het stukje van 1:12 tot 1:30 is bijvoorbeeld perfect afgestemd. Het einde was wel vet gedaan.

Geplaatst:

Ik heb expres niet alle shots afgestemd op de muziek, dat wordt snel eentonig. Als je nog een keer kijkt, zie je dat dit prima past ;)

Geplaatst:
Ik heb expres niet alle shots afgestemd op de muziek, dat wordt snel eentonig. Als je nog een keer kijkt, zie je dat dit prima past ;)

Toch had je het in mijn ogen iets beter kunne afstemmen op de footage die je gebruikt hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

Tja... ik vind van niet, maarja, gelukkig verschillen onze smaken :puh:

Als ik alles op het ritme zou monteren zou het erg saai worden, ook omdat de shots vaak te kort (of juist te lang) worden. Daarnaast mis je eventuele mooie stukjes die ik er wel in zou willen hebben ;) (je ziet deze manier van monteren vaker btw :engel: )

EDIT: Dat stukje wat je noemde is zo perfect afgestemd omdat het 1 shot is :engel:

Bewerkt: door Bellic
Geplaatst:

Hippe video hoor, maar YouTube blokkeert binnenkort de audio. Verder vind ik sommige stukjes net ietsje te lang duren, en je hebt al deze footage zeker van trailers gepakt? :puh:

Geplaatst:

Van alle games waarvan ik de trailers heb gezien, kan ik ze allemaal herkennen aan de trailers. Ik denk dus dat hij alles van de trailers heeft genomen. Geen probleem, maar misschien krijg je dan gezeik met de copyrights.

Geplaatst:
Hippe video hoor, maar YouTube blokkeert binnenkort de audio. Verder vind ik sommige stukjes net ietsje te lang duren, en je hebt al deze footage zeker van trailers gepakt? :puh:

Ik weet niet of de audio geblokkeerd wordt. Meestal is dit alleen als de inhoud toebehoort aan WMV (dan is het ook meteen na het uploaden geblokkeerd). Dit is van iemand anders. Ik snap trouwens nooit hoe andere mensen dat doen met muziek enzo...

Ja, de footage komt uit trailers :Y

Geplaatst:
Van alle games waarvan ik de trailers heb gezien, kan ik ze allemaal herkennen aan de trailers. Ik denk dus dat hij alles van de trailers heeft genomen. Geen probleem, maar misschien krijg je dan gezeik met de copyrights.

Dat krijgt hij zowiezo al, aangezien Metallica een contract bij Warner Bros Music Group heeft en daarom het geluid van z'n filmpje wordt geblokkeerd door YouTube.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat krijgt hij zowiezo al, aangezien Metallica een contract bij Warner Bros Music Group heeft en daarom het geluid van z'n filmpje wordt geblokkeerd door YouTube.

Ik zie net dat alleen het beeldmateriaal auteursrechten bevat volgens Youtube. De audio wordt dus niet uitgeschakeld. Ik vind het toch een vaag verhaal, want er zijn zat andere muziekvideo's met deze beelden. Daarnaast zijn ze gewoon gratis te downloaden van GameTrailers.

Gelukkig is het enige mogelijke gevolg dat er misschien reclame ads naast de video worden weergegeven :D

Bewerkt: door Bellic
Geplaatst:

Ik zie net dat alleen het beeldmateriaal auteursrechten bevat volgens Youtube. De audio wordt dus niet uitgeschakeld. Ik vind het toch een vaag verhaal, want er zijn zat andere muziekvideo's met deze beelden. Daarnaast zijn ze gewoon gratis te downloaden van GameTrailers.

Gelukkig is het enige mogelijke gevolg dat er misschien reclame ads naast de video worden weergegeven :D

YouTube sucks gewoon. Mijn Half Life 2 muziek filmpje werdt gewoon verwijdert omdat er ook een Metallica track in zat. :duh:

Geplaatst:

YouTube sucks gewoon. Mijn Half Life 2 muziek filmpje werdt gewoon verwijdert omdat er ook een Metallica track in zat. :duh:

Idd, ik had een filmpje voor een project op school geupload, was de audiotrack weer uitgeschakeld omdat ik er delen van een liedje van AC/DC in had gezet, echt bullshit :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...