Jump to content

[REL | IV] Tuneable Comet - 3 Nieuwe Tuningonderdelen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hee forummers,

Sinds gisteren ben ik begonnen aan GTA IV modding, en vandaag presenteer ik trots mijn eerste mod. :puh:

Ik heb de standaard Comet wat getuned, maar er wel voor gezorgd dat je zelf kan kiezen welke tuning parts je erop kan zetten.

De drie tuning parts zijn :

• Sentinel Air scoop op motorkap
  • Sentinel Windscreen Vents op achterruit
  • GTA SA Turismo Spoiler (Imported en Converted)

Features:

• Je kan kiezen welke parts je op je auto zet,
  • De tuning parts spawnen random op elke Comet die je tegenkomt,
  • De spoiler en vents kunnen eraf vallen bij botsingen,
  • Ze kunnen allemaal beschadigd worden (krassen, deuken, kogelgaten),
  • De Air Scoop op de motorkap gaat samen met de motorkap open.

Known bugs:

Nog niets at the moment.

Video:

Heb er best wel wat werk aan gehad, omdat ik nog niet alle functies van Zmodeler wist. :)

Als iemand hier ook aan GTA IV automodding wil beginnen, gelieve dan even iets te laten weten. Van elkaar leer je zoveel meer dan op je eentje.

Download:

>>Klik<<

Rates, Comments en onderbouwde kritiek aub?

:cya:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
Hee forummers,

Sinds gisteren ben ik begonnen aan GTA IV modding, en vandaag presenteer ik trots mijn eerste mod. :puh:

Ik heb de standaard Comet wat getuned, maar er wel voor gezorgd dat je zelf kan kiezen welke tuning parts je erop kan zetten.

De drie tuning parts zijn :

• Sentinel Air scoop op motorkap
  • Sentinel Windscreen Vents op achterruit
  • GTA SA Turismo Spoiler (Imported en Converted)

Features:

• Je kan kiezen welke parts je op je auto zet,
  • De tuning parts spawnen random op elke Comet die je tegenkomt,
  • De spoiler en vents kunnen eraf vallen bij botsingen,
  • Ze kunnen allemaal beschadigd worden (krassen, deuken, kogelgaten),
  • De Air Scoop op de motorkap gaat samen met de motorkap open.

Known bugs:

Nog niets at the moment.

Video:

Heb er best wel wat werk aan gehad, omdat ik nog niet alle functies van Zmodeler wist. :)

Als iemand hier ook aan GTA IV automodding wil beginnen, gelieve dan even iets te laten weten. Van elkaar leer je zoveel meer dan op je eentje.

Download:

Komt eraan. :) Ik ga 'm ook uploaden in de database van GTAForum, als dat mogelijk is.

Rates, Comments en onderbouwde kritiek aub?

:cya:

geweldige mod prachtig! jammer dat ik geen GTA IV heb anders had ik hem wel gedownload :N top _O_

En dat nog maar voor 1 dag GTA IV modden.

Geplaatst:

Dankje, dankje. :$ :puh:

Heb even zitten denken, en ben op 't idee gekomen om een cabrio Comet te maken, met het dak als extra. Dan spawnen er zowel Cabrio comets als Comets met dak. :D

Geplaatst:

Ziet er nice uit, helaas heb ik ook geen GTA IV. Maar toch een vraagje... Hoe kun je dan kiezen tussen de verschillende onderdelen? :Y Gewoon via mobieltje? Of via toetsen? Of kun je kiezen uit de random rondrijdende voertuigen? :puh:

Geplaatst:

De Comet rijdt over heel Liberty City rond, en de tuningonderdelen spawnen random op die comets. Dus de ene keer kom je een Comet tegen met spoiler, de andere keer met scoop op de motorkap, nog een andere keer met zowel spoiler als scoop, enzovoort.

En je kan ook trainers gebruiken waarmee je een auto kan spawnen en tegelijk zijn onderdelen kiezen. :Y

Geplaatst:

Lawl. :puh: Dat kan ik niet leren op twee dagen hoor. Maar dat komt er nog wel aan, auto's converteren naar IV. Alleen, als ik models importeer in Zmodeler worden ze ineens erg lowpoly. :-( Anders had ik vandaag al een enzo in-game. Maar in IV zag ie er zo slecht uit.

Geplaatst:

NICE!

Echt as ik gtaIV op pc kon draaien had k em gelijk gedownd...

Ik heb 1 tip n.l.: Miss kan j betr 5 vents make op dt achter raam dat zou er ng vettr uit zien!

Geplaatst:

Hey,

Ik ben vandaag ook begonnen met modden. helaas moet ik morgen nog even Zmodeler volledig kopen. ik ga modden voor de NL mod voor GTA IV!

ik ben ook nog maar een beginnertje met MODDEN niet met TEXTUREN :)

misschien kun jij me met het begin helpen ?

alvast bedankt

Rick

Geplaatst: (bewerkt)

Fine. :tu: Als je vragen hebt mag een PB altijd, of voeg me toe op msn (zie profiel). :) Ik weet zelf ook nog niets van texturen af, maar goed. :7 Alles op zijn tijd zeker. :puh:

EDIT @ Mister stickz: dat komt waarschijnlijk in een v2 van de mod, omdat ik nu weet hoe ik dat kan doen. :puh:

Bedankt voor de tip. :tu:

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Super-super-super stoer, Senneken. Echt waar! Ik vind het echt jammer dat ik geen mods kan downloaden, anders had ik het allang gedaan. Maar echt waar, KUTGW!

:tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...