Mevin Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Hallo, Sinds 2 dagen zie ik het Tekst en Spraak icoontje NIET meer, ik dacht dat het aan een mod ligt maar toen ik alles weer terug had geplaatst zag ik het nog steeds niet, dus ik had de hele data + models map maar vervangen met de originele bestanden, maar dat hielp ook niks. Ik denk niet dat het een mijn specs ligt want ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad. O ja, ik zie die tekentjes wel als ik in de Lobby zit. En als ik het start via administrator. Melvin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Iemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Was het niet zo dat als iemand je gebanned had je niet meer kon spreken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Was het niet zo dat als iemand je gebanned had je niet meer kon spreken ? Euhmm, Ik bedoel dat de icoontjes wegzijn, ik zie iedereen nog wel spreken en ik kan zelf ook nog wel spreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Was het niet zo dat als iemand je gebanned had je niet meer kon spreken ? Euhmm, Ik bedoel dat de icoontjes wegzijn, ik zie iedereen nog wel spreken en ik kan zelf ook nog wel spreken. Herinstalleren al geprobeerd? BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.