Jump to content

Pariah

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

pariah_logo_large.jpg

Pariah - We schrijven het jaar 2520. Dr. Jack Mason heeft er geen zin meer in. Zijn werk is ook geen pretje: het vervoeren van zieke patiënten vanaf de gevangenisplaneet Aarde, waar een epidemie heerst. Op diezelfde Aarde komt hij terecht als zijn vervoermiddel wordt neergeschoten. Of de patiënte die hij vervoerde de inzet voor de aanval was weet hij niet, hij weet alleen dat zijn meerderen hebben besloten Plan B in werking te stellen: het op zeeniveau laten ontploffen van een atoombom, waarmee al het leven, en dus ook dat van Jack Mason, in een wijde omtrek wordt vernietigd. Dit is de multiplayerdemo van Pariah, met daarin 3 maps waarop Team DeathMatch, Capture the Flag en Frontline Assault op kunnen worden gespeeld. [bron - Pariahgame.com]

Wallpapers/Screenshots @ PariahGame.com

Download Multiplayer Demo @ Gamespot.com

Ik ben bezig de demo te downloaden, het lijkt me zoiets als Unreal Tournament. Lijkt me wel een leuke game als je je wilt afreageren. :)

Bewerkt: door MClaw
Geplaatst:

Ziet er zeker goed uit! :lol: :D

Lijkt me een vette game, maar volgens mij zijn dit gewoon missies en geen DM of CTF als bij Unreal Tournament :lol:

Geplaatst:
Lijkt me een vette game, maar volgens mij zijn dit gewoon missies en geen DM of CTF als bij Unreal Tournament :lol:

Er zitten juist wel DM en CTF in. :)

Geplaatst:

Ziet er leuk uit alleen vind de spellen niet zo leuk die allemaal siencefiction zijn, maar hij ziet er tog wel mooi uit.

Geplaatst:

Ik heb zojuist even de MP Demo gespeeld van Pariah. Het is jammer genoeg niet wat ik verwachte. Je ziet kogels niet vliegen, en de wapens zijn onbekend in het begin. Unreal Tournament daarentegen heeft soepele bewegingen, dat mist Pariah ook.

Ik geef het een 7.2.

Geplaatst:
Ik heb zojuist even de MP Demo gespeeld van Pariah. Het is jammer genoeg niet wat ik verwachte. Je ziet kogels niet vliegen, en de wapens zijn onbekend in het begin. Unreal Tournament daarentegen heeft soepele bewegingen, dat mist Pariah ook.

Ik geef het een 7.2.

Ik heb het net ook even gespeeld, en ik ben het helemaal met je eens! :(

Geplaatst:
Ziet er goed uit, alleen ik hou niet zo van Shooters met lasertjes enzo.

Op Halo en Doom na dan ..

doom was toch niet met lasers?

ontopic: kheb de demo gespeeld en vermoede al van te vore dat het niks voor mij was en de demo bevestigde mijn vermoede

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem ff gehad en vond er geen ~!#$#@^@*&^@# aan :angry: :angry: gelukkig kon ik hem nog inruilen voor Oddworld: Strangers Wrath!! vooral de Editor was dom je kon 3/4 objecten plaatsen en het was al vol... <_< sjonge jonge

sorry maar ik vind die niks aan

Bewerkt: door DEATH333

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...