GTAIV14 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Ik heb nu GTA IV, Maar je moet aangemeld zijn bij een één of andere SocialClub. Want anders kan je het spel niet saven ofzo. En ik vind het zo raar, want ik ben dan aangemeld en hij zegt dan dat ik niet ben aangemeld en op enter moet klikken om in te loggen. Dus ik doe dat maar dan komt er weer een raar schermpje met Windows for Live ofzo. En dat staat er ook iets met XboX. Dus ik heb daar ook al een account aangemaakt maar dat wil nog niet. Dus ik dacht misschien moet ik Windows for Live (ofzo) verwijderen, maar als ik dat doe doet het spel het weer niet... Ik word er echt de pleuris gek van, ik ben al sinds begin de middag bezig! Kan iemand helpen? Alvast heel erg super bedankt! ! Bewerkt: 18 juli 2009 door GTAIV14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamehater Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Social Club heeft niets met het saven te maken Games For Windows Live wel. Als je gewoon doet wat het spel vraagt (tijdens installatie al) moet het gewoon lukken. Je moet zobiezo een account aanmaken bij Games For Windows Live anders kan je het spel echt niet saven. Maak dus even een nieuw account en als je er al eentje hebt die gewoon gebruiken. Als je op enter hebt gedrukt (dat wat jij zegt) moet je geloof ik nog een keer of twee op enter drukken en dan moet het gewoon werken althans bij mij wel. Je kunt het gewoon dan offline saven. Probeer anders even je savehouse binnen te gaan en op bed te gaan liggen en kijk wat hij dan zegt. Paul, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Heb je je social club account ana je GFWL accoutn gelinkt? Heb je eht spel legaal, je vorige topic gaf symptomen aan van een illegaal spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Oke ik zal het dan nog is een keer proberen, en wesley: Ja ik heb dat gelinkt, en dat van illegaal is niet zo, bovendien is het al opgelost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIV14 Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Maar je moet does je ook een Social Club account hebben en die moet je koppelen aan je Games for Windows Live account? Wat is het nut hiervan eigenlijk? En als je (voor de eerste keer) gaat opslaan of inloggen (ik weet het niet goed), dan moet je toch ook gewoon je serial invullen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 de eerste keer inloggen moet je dat wle ja, daarna niet meer, je kunt je GFWL ook in je pc op laten slaan zodat je automatisch ingelogd bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.