hoidatwastimmi Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 hallo ik heb een probleem met gta san andreas V1.00 als ik een save game download en ik plak hem in gta san andreas user files dan gaat alles goed totdat ik de game opstart en dan kies load game en de save game laad mijn scherm knippert 2x en dan krijg ik de volgende melding: in gtasa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten ik heb al verschillende save games geprobeerd en ik krijg steeds de zelfde melding alleen de save games die ik zelf heb gespeelt doen het. wie weet wat het probleem hiervan is alvast bedankt Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Welke savegame heb je gedownload en van waar? Bewerkt: 19 juli 2009 door Woetsha Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 van verschillende site's zoals www.gtainside.de gta-mania.com enz.... maar ik krijg bij iedere save game die zelfde melding ik heb mijn game gepatcht naar V1.00 wat moet ik doen :S Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 ik heb mijn game gepatcht naar V1.00Dit kan niet ... tenzij je ook het bestand gtasa.exe hebt vervangen. Als je originele spel V2 is kan je 'm wel 'moddable' maken met een zogenaamde 'downgrader', maar je spel blijft in principe V2. Download in dat geval een savegame die geschikt is voor V2.Een andere mogelijkheid is dat je originele spel V1 is, in dat geval is er een officiële patch van R* die er V1.01 van maakt. Die patch is uitgebracht om het modificeren van het spel tegen te gaan. Download in dat geval een savegame die geschikt is voor V1. Van beide versies heb ik in de download-database van dit forum een 100% savegame geplaatst. Eenvoudig te vinden via mijn profiel > [Files] en anders via de link Downloads bovenaan dit forum. Succes Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 21 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 ik heb die downgrader ook gebruikt om te modden maar nu wil ik een gedownloade save game spelen en die doet het niet Reageren
Bayside Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Doet die van Koe het niet? Als je een gedowngrade SA hebt, dan zou deze toch wel moeten werken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 ik heb die downgrader ook gebruikt om te modden maar nu wil ik een gedownloade save game spelen en die doet het nietSommige modificaties hebben ook een eigen script-bestand. Gebruik de savegames met een origineel spel. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Alweer, doe je je voor als moderator tim. Ik waarshuw je alleen maar. Maar als een moderator je waarschuwt kom dat op je strafblad te staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.