1112rutger Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Hey, Allereerst over de admin levels, ik heb nu: #define LEVEL_PLAYER 0 #define LEVEL_TRIALADMIN 1 #define LEVEL_GAMEADMIN 2 #define LEVEL_SENIORADMIN 3 #define LEVEL_LEADADMIN 4 #define LEVEL_OWNER 5 #define LEVEL_SCRIPTER 7 Maar, bij mijn /stats; format(coordsstring, sizeof(coordsstring), "Level:[%i]Health:[%.1f] Cash:[$%d] ", alevel,health, money); Oftewel, ik krijg daar een integer maar als ik ''Level:[%s] doe dan krijg ik [] zonder iets erin. Kan iemand mij daarin helpen? En, ik krijg in mijn script de normale pick-ups die je in single player ook heb, betreft de gele pijltjes omlaag, deze wil ik weg zodat ik mijn eigen dingetjes neer kan plaatsen, is hier een filterscript/inc of w/e voor? // alvast bedankt! Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) die gele pijltjes zijn makelijk weg te halen met deze code onder ongamemodeinit: public OnGameModeInit() { DisableInteriorEnterExits(); return 1; } en nog iets, waarom heb je %.1f als een float, dat moet volgens mij zijn %f Bewerkt: 19 juli 2009 door JoshTheBoss Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Die %.1f zorgt ervoor dat bijvoorbeedl dit: 70.8956 er zo uit komt te zien: 70.9. Om je adminlevels te tonen: new atext[32]; new a = PlayerInfo[playerid][pAdmin]; // of wat je ook gebruikt voor admin variabele switch(a) { case 0: { atext = "Player"; } case 1: { atext = "Trial Admin"; } case 2: { atext = "Game Admin"; } case 3: { atext = "Senior Admin"; } case 4: { atext = "Lead Admin"; } case 5: { atext = "Owner"; } case 6: { atext = "Scripter"; } default: { atext = "Player"; } } format(coordsstring, sizeof(coordsstring), "Level:[%s]Health:[%.1f] Cash:[$%d] ", atext,health, money); Reageren
1112rutger Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ah, volgens mij werkt het maar nu wil ik mijn script iéts geavanceerder (ofzo) maken, doormiddel van enum's; Nu heb ik dit: enum PLAYERINFORMATION { money[MAX_PLAYERS], jailed[MAX_PLAYERS], alevel[MAX_PLAYERS], IsDeath[MAX_PLAYERS]; }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][PLAYERINFORMATION]; Maar nu zegt hij bij OnPlayerDisconnect, code: lijn: 153 dini_BoolSet(udb_encode(playername), "Death:", IsDeath[playerid]); lijn 155 money[playerid] = GetPlayerMoney(playerid); lijn 157 dini_IntSet(udb_encode(playername), "money", money[playerid]); lijn 159 dini_Set(udb_encode(playername), "alevel", alevel[playerid]); De volgende errors: project23.pwn(50) : error 001: expected token: "}", but found ";" project23.pwn(51) : error 010: invalid function or declaration project23.pwn(153) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "IsDeath" project23.pwn(153) : warning 215: expression has no effect project23.pwn(153) : error 001: expected token: ";", but found "]" project23.pwn(153) : error 029: invalid expression, assumed zero project23.pwn(153) : fatal error 107: too many error messages on one line Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.