Maglev Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Op graphics gebied dan! Ik heb wel een Wii.. Binnekort ga ik mijn geweldige nieuwe pc kopen! :dans: :dans: (specs komen nog) Dan kan ik eindelijk GTA IV spelen :dans: Ik heb sinds GTA:SA geen Pc game meer gekocht (die ik kon spelen ) dus ik ben erg achtergebleven Mijn vraagje: Weten jullie veel demo's die ik kan downloaden? ook misschien andere dingen die ik met een sterkere pc kan en met een ouwe pc niet Ik heb wat in te halen Reageren
FerryN Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 (bewerkt) Op graphics gebied dan! Ik heb wel een Wii..Binnekort ga ik mijn geweldige nieuwe pc kopen! :dans: :dans: (specs komen nog) Dan kan ik eindelijk GTA IV spelen :dans: Ik heb sinds GTA:SA geen Pc game meer gekocht (die ik kon spelen ) dus ik ben erg achtergebleven Mijn vraagje: Weten jullie veel demo's die ik kan downloaden? ook misschien andere dingen die ik met een sterkere pc kan en met een ouwe pc niet Ik heb wat in te halen Ben je toevallig Patrick de Ster? Maar daarnaast, zoveel je hardeschij(f/ven) toelaten he. En je kunt er waarschijnlijk meerdere programma's tegenlijk draaien en sneller, bv. spellen beter spelen etc. En de verschil tussen IV en SA is groot, maar voordat je uitgekeken bent op de spellen van nu, ben je een tijd verder Ohja, bv. op gamershell staan veel demo's die je kan kijken. Je kunt je ook abboneren op een gameblad, zoals bv. de Power Unlimited maar er zijn er nog veel meer zoals PC only gamersbladen etc. zodat je een beetje kunt zien wat je leuk lijkt etc. zodat je hem kunt kopen of hem kan toveren. Bewerkt: 18 juli 2009 door FerryN Reageren
.NightFlower Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Nog een toevoeging www.gamersnet.nl. Onder het kopje 'Demos' kun je genoeg nieuwe games uitproberen op je pc Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) En op gamersnet.nl kan je ook perfect het laatste nieuws van games volgen, maar je kan ook op andere sites kijken, ikzelf kijk meestal elke dag op: www.gamersnet.nl www.gamer.nl www.insidegamer.nl www.pu.nl www.gametrailers.com www.gamekings.tv www.call of duty.nl (ik ben een cod fan) En op sommige van die sites kun je ook demos vinden, maar op elke site het laatste nieuws en verschillende reviews en previews. Bewerkt: 19 juli 2009 door stanboy96 Reageren
Maglev Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Het laatste nieuwe volg ik nog wel Maar dat waren alleen maar screenshots en een verhaaltje hoe goed het is . Er zijn zoveel games die hoog scoren dat ik gewoon een zooitje wil hebben die gespeeld moet hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.