Jump to content

Achievements en Trophies

M3TaL

Recommended Posts

Dit zijn een soort prijzen na een bepaalde missie of zijmissie of iets wat je gedaan hebt. Als je meer wilt weten klik dan op de volgende link: WikiGTA

PS: Achievements zijn voor PC en Xbox 360 versie van GTAIV en Trophies voor PS3 versie van GTA IV. En je kunt ze trouwens ook behalen na een bepaalde Multiplayer iets bijv. Multiplayer Race, die moet je dan winnen om een achievement/trophie te halen. :puh:

Bewerkt: door GTA-TOM
Delen op andere websites

Om nog even toe te voegen op de post boven mij..

Waar dient het voor? Nergens voor, behalve dat je je profiel er met veel trophies/achievements beter uit ziet :)

Achievements en Trophies zijn trouwens niet IV only, andere games voor de Xbox 360/PC/PS3 hebben ze ook.

Delen op andere websites

R* heeft bepaalt dat bepaalde elementen/onderdelen in het spel een prestatie waardig is. Als beloning voor het halen van zo'n prestatie ontvang je een Trophy of een Achievement. In totaal zijn er 50 Achievements en 51 Trophies, er is één extra Trophy die je krijgt als je de andere 50 Trophies haalt. Achievements en Trophies zijn niet uniek voor alleen GTA IV, dit is onderdeel van meerdere spellen. Je kan met deze Achievements en Trophies zien hoe iemand heeft gepresteerd in een bepaald spel aan de hand van bepaalde ranglijsten (leaderboards), zo kan je dus je prestaties in een spel vergelijken met de prestaties van andere over de hele wereld met spelers van een bepaald spel. En natuurlijk de eer (roem) dat het je gelukt is om bepaalde (of alle) prestaties te halen in een bepaald spel. Voor de Achievements geldt dat je per spel ook maximaal 1000 punten kan halen, waarbij het aantal punten per Achievement de moeilijkheidsgraad weergeeft. De Trophies zijn nog eens onderverdeeld in moeilijkheidsgraad door bepaalde prestaties te belonen met een bronzen, zilveren, gouden of platinum beker.

Op WikiGTA vind je de beschrijvingen van deze Achievements en Trophies van GTA IV met eventuele tips hoe deze het makkelijkst te halen.

Delen op andere websites

Oke Dank je Wel Voor het Informatie. Nu snap ik het :)

Ja oke dan, maar volgens mij gaat het hem alleen maar om GTA IV! Of niet M3TaL?

Ja, maar ik wilde het algemeen houden. Ik snapte eerst ook niet en ik wist niet dat het ook voor andere games voor zijn.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...