Jump to content

Easter Egg gevonden.


Gta Bram

Recommended Posts

Hee iedereen,

Ik zag overlaatst een Billboard hangen met reclame van Rusty Browns Donuts. Er stonden wat donuts afgebeeld, en daaronder stond:

Special police menu. Just show your badge!

Vertaling:

Speciaal politie menu. Laat alleen even je badge zien!

Screen:

1248083346-670.jpg

Dat is dus een spottende verwijzing naar de Amerikaanse politie, omdat die in real life vaak donuts eten.

Snapmap.

Groeten,

Gta Bram.

Edit: Snapmap erbij gezet.

2e Edit:

Badge is een slangenterm voor Penis :7. Laat gewoon je penis zien! xD
Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Special police menu. Just show your badge!

Vertaling:

Speciaal politie menu. Laat alleen even je badge zien!

Dat is dus een spottende verwijzing naar de Amerikaanse politie, ...

:? Wat is er dan spottend aan? Oké, het is een cliché. Maar als je, bijvoorbeeld, als student in Nederland korting wil krijgen zal je ook een studentenpas (OV-kaart) moeten laten zien. Rusty Browns komt in meerdere GTA's voor, maar daar zijn wel meer voorbeelden van. Ik snap niet dat die donut-aanbieding een EE kan zijn. Geheel Liberty City lijkt heel erg op New York, als ze in New York zo'n aanbieding hebben is het dus heel logisch dat R* dat kan hebben overgenomen.

Volgens mij wordt veel te snel aan een bepaald grapje het predikaat EE gegeven door leden van dit forum. Het spel zit vol met grapjes, maar niet elk grapje is een EE. Misschien dat maar 1% van de grapjes een EE is, dat wil dus zeggen dat je niet bij elk grapje direct maar een topic moet gaan aanmaken en moet gaan verkondigen dat het een EE is. Of je weet niet wat een EE is of je bent gewoon zo opgewonden dat je een grapje hebt gevonden en hier ruchtbaarheid aan wilt geven door het te verkondigen als zijnde een EE. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

1) Ik kraak je niet af, ik kan er niets aan doen dat jij dit zo ervaart. Ik geef alleen aan dat er veel te snel wordt beweert dat iets een EE is. In plaats daarvan kan je het ook omdraaien. Je kan zeggen dat je een bepaalde grap hebt gevonden. Daarna kan worden gekeken of deze grap een verwijzing is, misschien wel een parodie en heel misschien wel een EE. Begin dus niet met het verkondigen dat het een EE is maar begin bij de grap zelf. En misschien blijkt het wel een EE te zijn, maar daar wordt gewoon veel te snel direct vanuit gegaan. Simpel weg omdat veel te veel leden niet eens echt weten wat een EE is. Een EE is een (verborgen) grap, maar niet elke grap is een EE. Even ter vergelijking: elke hond heeft een staart, maar niet elke staart heeft een hond. :clown:

2) Dat snap ik ook niet. :?

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

1) Ik kraak je niet af, ik kan er niets aan doen dat jij dit zo ervaart.

2) Dat snap ik ook niet. :?

1) Sorry, ik denk dat ik dat zo ervaarde omdat ik dacht dat ik een leuke Easter Egg gevonden had, en jij zij dat hij geen Easter Egg was.

2) Nou, voor die donutzaak staat ook een politieauto. En op Wikigta, als je even naar Liberty City Stories> Easter Eggs gaat, dan zie je dat dat dus wel een Easter Egg is. En bij die Easter Egg, word er ook met de politie gespot, en de Easter egg die ik vond, komt eigenlijk een beetje op hetzelfde neer. Dus daarom word er ook gespot met de politie, bij de Easter Egg in Gta IV. Denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...