Rullez Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Beste mensen, Ik thuis heb een Belkin router, maar mijn Playstation 3 heeft zomaar opeens problemen met he connecten ervan. Het signaal is 15% wat nog redelijk is, maar nu heb ik gehoord dat Belkin niet de beste router is. Dus nu is mij vraag is dit waar zo ja wat voor router raden jullie mij dan aan? Met vriendelijke groet, Rullez Reageren
Dieko Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Beste mensen,Ik thuis heb een Belkin router, maar mijn Playstation 3 heeft zomaar opeens problemen met he connecten ervan. Het signaal is 15% wat nog redelijk is, maar nu heb ik gehoord dat Belkin niet de beste router is. Dus nu is mij vraag is dit waar zo ja wat voor router raden jullie mij dan aan? Met vriendelijke groet, Rullez Als je echt probleemloos wilt gamen moet je bedraad halen. Misschien kan je een Sitecom game router halen? Sitecom Wireless N Router 300N XR Gaming WL-308 klik hier Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Belkin schijnt idd niet een van de beste te zijn, en 15% signaalsterkte is gewoon belabberd. Ik heb zelf ook draadloos, en ik zit op 98%. Ik zou je een Linksys aanraden, heb ik zelf ook en alleen maar goede ervaringen mee. (Ik heb dan wel een modem en router ineen). Reageren
Rullez Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ik heb nu zo'n router. Zou het mijn game plezier verhogen als ik dus een nieuwe router zou kopen zonder dat mijn internet er telkens uitvliegt? Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Als nu je internet er steeds uitvliegt en je steeds connectie problemen heb, jazeker wel. Ik raad je wel aan om een 'A-merk' te kopen, kost mss iets meer, maar ben je wel verzekerd van kwaliteit. Zelf ben ik erg tevreden over Linksys, maar er zijn nog genoeg andere goede merken. Als jouw situatie het toelaat, zou je ook een modem en router in 1 kunnen aanschaffen, dan ben je de router en bijbehorende kabels al kwijt in huis, hier kun je dan ook weer 4 (dacht ik, hangt ook van type af), apparaten op aansluiten, en evt. alsnog een extra router. Reageren
Rullez Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Als nu je internet er steeds uitvliegt en je steeds connectie problemen heb, jazeker wel.Ik raad je wel aan om een 'A-merk' te kopen, kost mss iets meer, maar ben je wel verzekerd van kwaliteit. Zelf ben ik erg tevreden over Linksys, maar er zijn nog genoeg andere goede merken. Als jouw situatie het toelaat, zou je ook een modem en router in 1 kunnen aanschaffen, dan ben je de router en bijbehorende kabels al kwijt in huis, hier kun je dan ook weer 4 (dacht ik, hangt ook van type af), apparaten op aansluiten, en evt. alsnog een extra router. Dat laten mijn ouders helaas niet toe, want ons hele huis is net opgeknapt en alle kabels lopen onder de grond. Ik wil dus graag een nieuwe router tot 100 euro is mijn budget. Welke router raden jullie mij aan die ik gewoon voor 100 euro of minder kan kopen in de winkel. Reageren
Sentasi Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Zelf heb ik een modem/router van deze serie. Op die pagina staan de routers ervan, deze worden denk ik wel bij elke PC/multimedia winkel verkocht, en voor max. 100,- euro kun je er zeker wel eentje van uitzoeken, ik heb de mijne gewoon bij de MediaMarkt gekocht. Met mn vorige internet opstelling (andere modem, router en provider), had ik een Netgear router, die het ook uitstekend heeft gedaan, deze heeft mij dacht ik iets van 50 euro gekost toen bij de lokale PC boer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.