hancom Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Hallo allemaal, ik heb een probleempje met gta4. Ik heb de game gekocht, er staat op de doos het volgende: Games for Windows PC DVD Live.Nu is dat niet zo erg, aanmelden en zo, maar als ik de game installeer en ik ga het spel spelen, krijg ik bij de instellingen een xbox 360 controller te zien en ik kan niet( zoals ik wil) met mijn toetsenbord de besturing regelen. Ik wordt daar een beetje moe van om met w,a,s,d te lopen en te sturen. Ik wil gewoon mijn eigen toetsen kunnen instellen. Wie kan me helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Je moet bij de Controls instellingen gewoon even op Custom Mapping, daar kan je alles aanpassen voor het toetsenbord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Je kan bij Controls ook Classic neerzetten. Dan word de besturing zoals hij altijd al was op de PC . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Bij mij stonden ze toen ik GTA kocht al ingesteld op classic... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.