Swiggers Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ik weet niet of het al bekendt was? Maar hier is het filmpje: Zeker wel vet he? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ik game toch liever met een normale controller... Reageren
j0uk3 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 ik heb een wii en ps3, Maar de besturing van de wii haat ik al. dus dit word niks... Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ik game toch liever met een normale controller... mee eens, volgens mij wordt het heel moeilijk om die soort dingen te gebruiken. en de meeste mensen zijn nu ook al een gewone controller te gebruiken, dus ze konden eigenlijk beter dat verbeteren. Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dit filmpje is oud, is al bekend sinds de E3...Heb je ook nog nooit gehoord van Project Nathal zeker, nouja, google het maar, als je geen zin hebt, google ik het wel voor je KLIK Mijn mening over dit: Ik vind dit motion maar niks, als je van motion houd, dan koop je een WII, maar ik heb toch liever een controller Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ligt eraan, zo opzich is het wel vet, maar hoe word de ondersteuning qua games? Daar ben ik meer benieuwd naar. Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Ligt eraan, zo opzich is het wel vet, maar hoe word de ondersteuning qua games?Daar ben ik meer benieuwd naar. Dat je met dat apparaat bijv. je armen gebruik in PsHome... Reageren
Dvt Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Denk dat de meesten dit al gezien hebben aangezien dit van de afgelopen E3 is. Ik vind het in ieder geval pure. na-aperij. Het is gewoon een kloon van de Wii-mote, maar dan preciezer. En dan nog is het een kloon, namelijk van de Wii-motion Plus. Wat me wel vet lijkt is dat het zou kunnen worden gebruikt in huidige games. Tenminste, dat schijnt. Bewerkt: 19 juli 2009 door Dvt Reageren
FerryN Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Ligt eraan, zo opzich is het wel vet, maar hoe word de ondersteuning qua games?Daar ben ik meer benieuwd naar. Dat je met dat apparaat bijv. je armen gebruik in PsHome... Bijvoorbeeld, maar ook misschien in games als GTA of COD En hierboven, tegenwoordig is alles copy paste van elkaar, MS en Sony zien dat zo'n dingen van de Wii populair zijn, en dat willen ze nu natuurlijk ook hebben Reageren
.Stan Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ligt eraan, zo opzich is het wel vet, maar hoe word de ondersteuning qua games?Daar ben ik meer benieuwd naar. Dat je met dat apparaat bijv. je armen gebruik in PsHome... Bijvoorbeeld, maar ook misschien in games als GTA of COD En hierboven, tegenwoordig is alles copy paste van elkaar, MS en Sony zien dat zo'n dingen van de Wii populair zijn, en dat willen ze nu natuurlijk ook hebben Toch speel ik liever met een (ouderwetste) controller! Reageren
FerryN Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ligt eraan, zo opzich is het wel vet, maar hoe word de ondersteuning qua games?Daar ben ik meer benieuwd naar. Dat je met dat apparaat bijv. je armen gebruik in PsHome... Bijvoorbeeld, maar ook misschien in games als GTA of COD En hierboven, tegenwoordig is alles copy paste van elkaar, MS en Sony zien dat zo'n dingen van de Wii populair zijn, en dat willen ze nu natuurlijk ook hebben Toch speel ik liever met een (ouderwetste) controller! Jep, vrijwel alle (hardcore) gamers spelen het liefste met een controller/toetsenbord+muis, die andere meuk zijn alleen goed voor huishoudvrouwen en kinderen van 6 jaar of met meerdere mensen aka gangbanggamers. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ik heb onlangs bij een vriend op de wii gespeeld, en ja man, dat is echt kud. ik game toch liever met knopjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.