jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 iik vin het egt raar dat je met die ene missie naar liberty city gaat om een paar ventjes neer te schieten. je moet er heen vliegen met een jet maar als je bij dat gele punt ben zie je geen land. je ziet dan gelijk een filmpje dat je aankomt in liberty city. wAarom doen de mensen van Rockstar dit zo??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 omdat het gta San Andreas is niet Gta SA/LC... je kunt trouwens wel naar LC reizen via de Blue hell (zie zoekfunctie) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 iik vin het egt raar dat je met die ene missie naar liberty city gaat om een paar ventjes neer te schieten. je moet er heen vliegen met een jet maar als je bij dat gele punt ben zie je geen land. je ziet dan gelijk een filmpje dat je aankomt in liberty city. wAarom doen de mensen van Rockstar dit zo??? Omdat je de opdracht krijg om dat restaurant (Marco's Bistro) te vernielen, ik vind het knap dat ze het erin hebben gestopt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 maar als gta san andreas zich eerder afspeelt dan gta 3 ,hoe kan dat dan ???' snappen jullie ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 ooit gehoord van Renovatie en of Renoveren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 iik vin het egt raar dat je met die ene missie naar liberty city gaat om een paar ventjes neer te schieten. je moet er heen vliegen met een jet maar als je bij dat gele punt ben zie je geen land. je ziet dan gelijk een filmpje dat je aankomt in liberty city. wAarom doen de mensen van Rockstar dit zo??? Ooit andere gta gespeeld? en waarom staat dit by easter eggs <_< GTa vice 1986 gta san andreas 1992(?) gta liberty city 1999-2000 dus logish en dat je die gast van gta 3 tegenkomt in missies is dan ook niet raar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 ooit gehoord van Renovatie en of Renoveren is da dat dat je weer leeft ?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 renovatie is toch een soort van restoureren? dat je iets opnieuw opbouwt... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) renovatie is toch een soort van restoureren? dat je iets opnieuw opbouwt... offtopic: ja dat is het en dat andere peter99 dat je weer leeft heet reanimatie lijkt veel op elkaar :lol: ontopic: Ze konden natuurlijk niet land maken aan de overkant terwijl je er niet kan komen (op een normale manier). Als je er wel zou kunnen komen dan zal iedereen er toch heen gaan en werd het spel veel te groot (me 'oude' PS2 is nu al gecrasht door SA omdat ie het niet aankon, laat staan als er nog een land kwam ) Dit vind ik de beste oplossing en ze konden niet anders ( ze hadden wel die corona groter kunnen maken want als je niet goed vliegt kan je uren zoeken) (mzzl) (Wesley) ( ) Bewerkt: 1 juni 2005 door Wesley Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Friend of Zweed Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik vind het wel cool dat je naar Liberety City mag, ik bedoel das weer eens wat anders als San Andreas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Aaah nu snap ik het, je moet Marco's Bistro opblazen toch?? Als je naar de reclameborden kijkt zie je als het goed is staan: Eat till you explode!! Als je begrijpt wat ik bedoel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Aaah nu snap ik het, je moet Marco's Bistro opblazen toch??Als je naar de reclameborden kijkt zie je als het goed is staan: Eat till you explode!! Als je begrijpt wat ik bedoel Neen,die ontploft niet dat bordje is ook van Mike 'lips' forelli die missie van gta3 dan moet je zijn auto stelen en dan naar 8ball bombshop gaan en terug gaan te goei op de zelfde plaats parkere en dan komt ie terug en dan ontploft de auto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ooit gehoord van Renovatie en of Renoveren is da dat dat je weer leeft ?? jezus, de intelligentie druipt er vanaf :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts