keessie Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 hallo ik heb een kleine server gemaakt en nu wilde ik hem gaan home hosten dus ik naar mijn router en mijn port 7777 geforward bij server.cfg staat port op 7777 en lanmode op 0 ik start mijn server maar hij komt niet op het gewenste ip adress ik zie hem wel onder het ip van de router maar niet onder mijn eigen ip die nodig is om verbinding met internet te maken dus hij komt op 192.1...:7777(ik weet het ip niet precies) inplaats van 82.83....:7777 dat is het zo ongeveer de vraag is dan hoe zet ik mijn server online? grz ron Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 De meeste provider laten het niet toe om een interne verbinding te maken via je je externe ip. Tip: localhost:7777 Reageren
keessie Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) ik ben tog nog even wezen proberen en ik kwam erachter dat ik het ip van watismijnip.nl moet gebruiken dus ik heb alles geforward maar hij komt dan nog steeds niet in de lijst ik wil hem op internet hebben zodat vrienden er ook bij kunnen dus aan localhost hebben zij niet veel en mijn internet stopt ermee als ik beide protocolen aan zet :/ is er nog een mogelijkheid? grz Bewerkt: 21 juli 2009 door keessie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.