Jump to content

controle tool


Tieske10

Recommended Posts

vraagje, is er misschien een controletool voor de ps3 die kijkt waar je nog dingen moet doen? Heb het spel namelijk uitgespeeld op 1 flying rat na!!!! Had de kaart uitgeprint en elke afgeknalde rat weggestreept. Nu dacht ik rat 52 nog te moeten maar er zit niets meer in de boom. Zelfs een bazookaknal haalt er niks uit. Is er zo'n programma net zoals bij gta SA op de pc waarbij je kunt kijken wat je mist?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof van niet. Ik denk sowieso dat je zoiets heel moeilijk werkende krijgt op een PS3. Vervelend maar waar, de ratten opnieuw nalopen is je enige optie.

Zoals ik al zei, ik geloof dat er niet zo'n programmaatje is. Als het er wel is, vergeet mijn post dan maar..

@Hieronder, mooi zo :) Goed gedaan!

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof van niet. Ik denk sowieso dat je zoiets heel moeilijk werkende krijgt op een PS3. Vervelend maar waar, de ratten opnieuw nalopen is je enige optie.

Zoals ik al zei, ik geloof dat er niet zo'n programmaatje is. Als het er wel is, vergeet mijn post dan maar..

pff! wat een opluchting, ben de beschrijvingen nog eens doorgegaan en blijkt dat 184 en 194 bij elkaar zitten, maar op de kaart maar als 1 bolletje weergegeven worden.. 100% :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...