Jump to content

Pion op beeld


ddevries

Recommended Posts

Ik heb het gevonden, en het is inderdaad een verwijzing naar dat beeld uit GTA III, al lijken de beelden totaal niet op elkaar.

Hier een screen:

pionbeelda.png

Klik voor vergroting

De rockstar humor komt weer terug!

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik zat al te denken dat dit verzonnen was ofzo. Maar het is ook best moeilijk te vinden, denk ik. In elk geval goed gevonden! Ik was er nooit opgekomen :) .

Thx.

(maar ik kwam m ook maar zomaar tegen, het is niet dat ik er egt naar op zoek ga ofzo maar het is wel leuk als je er 1tje tegen komt).

Oja Hannes, bedankt voor het maken van de screen! TOPPIE! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

sorry maar dit is echt niet speciaal moet je daar een topic over maken haha :puh:

ja duhh! :duh:

het is tog een EE!

dan is het tog ook de bedoeling dat je dat plaatst onder 'GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > Grand Theft Auto > GTA IV > IV: Easter Eggs'!

Bewerkt: door ddevries
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de gene met een trainer (en ook ff willen kijkun), hier zijn de coördinaten:

X= 213,26

Y= 477,44

Z= 15,19

Voer dit in bij je teleport-functie, teleporteer, en je staat regt voor hwt beeld.

SUCCES! :tu:

Bewerkt: door ddevries
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gevonden, en het is inderdaad een verwijzing naar dat beeld uit GTA III, al lijken de beelden totaal niet op elkaar.

Hier een screen:

pionbeelda.png

Klik voor vergroting

Het is ook te vinden in GTA CTW. Waarom heeft Flitskikker het dan wel geplaatst bij de Easter Eggs op WikiGTA?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook te vinden in GTA CTW. Waarom heeft Flitskikker het dan wel geplaatst bij de Easter Eggs op WikiGTA?

geplaatst bij CTW of IV?

EDIT:

Ik wil niet al te veel zeggen hoor, maar op wiki staat er helemaal niks er over.

Alleen staat er wat over GTA III.

Daarom is dit dus ook een EE.

Het verwijst naar een andere game. :tu:

Bewerkt: door ddevries
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
De verwijzing is er wel maar de vergelijking tussen de beelden ontbreekt,

wat niet zegt dat het niet klopt, want het is overduidelijk een verwijzing naar GTA3.

jij kent wel veel van gta e je kan op alle vragen antwoorden (toch bijna ) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De verwijzing is er wel maar de vergelijking tussen de beelden ontbreekt,

wat niet zegt dat het niet klopt, want het is overduidelijk een verwijzing naar GTA3.

jij kent wel veel van gta e je kan op alle vragen antwoorden (toch bijna ) :puh:

Als je ze bijna allemaal hebt en geen leven hebt is dat toch wel logisch :7 .

Trouwens als je het afbeeldingetje tof vindt, snij er wat vanonder af en dan kan het in je signature ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

De verwijzing is er wel maar de vergelijking tussen de beelden ontbreekt,

wat niet zegt dat het niet klopt, want het is overduidelijk een verwijzing naar GTA3.

jij kent wel veel van gta e je kan op alle vragen antwoorden (toch bijna ) :puh:

Als je op de link klikt en de screen van HannesWasco bekijkt weet je ook het verschil.(niet zoveel werk dus).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...