GunsNroses61 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Hee mensen ik heb nu al een hele tijd GTA IV en ik kon ook een hele tijd gewoon bij mensen die mij inviten maar nu lukt dat niet meer ik weet niet waarom, ik had laatst nog een topic gemaakt maar die ben ik ff kwijt. hier is de Netwerk informatie van GFWL. Netwerk adapter : Lan-verbinding 2 Systeem Link adapter 192.168.0.4:3074 PC Account : pc.00000028F7D UPNP : Beschikbaar niet gebruikt. PC id 0x108BDB01D780494C Nat Type Strikt Hopelijk kunnen jullie me helpen GnR61 Bewerkt: 23 juli 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 Welke model router heb je? Wat is je Internet Service Provider? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Sitecom DC202 V3 Provider Chello Bewerkt: 19 juli 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PlonsDeKikker Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Erg slim om je ip hier neer te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 Idd, beter kun je je IP adres uit je post halen... Maarja, het komt waarschijnlijk omdat het geen UPnP ziet, en je NAT strict is. Dan zal je Nat type 3 zijn als ik het goed heb? Ik weet niet of hget bij jou kan, maar je moet in je router gaan, dmv je IP adres in je adresbalk te typen, en dan via je toolbox UPnP ( Universal Plug and Play) aanzetten. Bij mijn router heb je dan ook meteen NAT 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Idd, beter kun je je IP adres uit je post halen...Maarja, het komt waarschijnlijk omdat het geen UPnP ziet, en je NAT strict is. Dan zal je Nat type 3 zijn als ik het goed heb? Ik weet niet of hget bij jou kan, maar je moet in je router gaan, dmv je IP adres in je adresbalk te typen, en dan via je toolbox UPnP ( Universal Plug and Play) aanzetten. Bij mijn router heb je dan ook meteen NAT 2 oke ik zal nog even kijken bedankt. ik heb ook m'n ip weggehaald xD was idd niet zo slim. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Erg slim om je ip hier neer te zetten. Volgens mij kan je daar niets mee doen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Erg slim om je ip hier neer te zetten. Volgens mij kan je daar niets mee doen hoor Volgens mij zijn er wel mensen die er wel wat mee kunnen zoals hacken... GnR61 Maare is het trouwens gelukt met je internet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.