Reinier93 Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Hallo, Ik heb nu in mijn computer 1gb 400mhz ddr1 zitten. Kan ik er een van 256mb 400mhz ddr1 bijplaatsen? Heb hier nog een oude liggen. mvg , Reinier Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dit moet gewoon kunnen ja. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dit moet gewoon kunnen ja. Ik had er vroeger wat problemen mee, instaleren van Windows liep steeds vast. Als hij eruit was werkte hij wel. Heb nu een andere computer dus ik probeer het weer eens Reageren
Reinier93 Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 proberen kan geen kwaad Krijg de kast niet open. Vroeger was het gewoon omhoog schuiven. Heb nu een Dell en moet ik blijkbaar allemaal schroefjes opendraaien:S Dus ik ga t nu maar ff opnieuw proberen na wat gegoogel. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 proberen kan geen kwaad Krijg de kast niet open. Vroeger was het gewoon omhoog schuiven. Heb nu een Dell en moet ik blijkbaar allemaal schroefjes opendraaien:S Dus ik ga t nu maar ff opnieuw proberen na wat gegoogel. Kast open draaien kost toch niet zoveel moeite? Reageren
Reinier93 Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Het is een Dell DHM. Daar hoef ik ook geen schroeven voor te gebruiken. Maar op de kop leggen en dan 2 dingen indrukken. Maar ik krijg m nog steeds niet open:S Edit: Het is uiteindelijk gelukt . Maar hij ziet/herkent hem nog niet. Bewerkt: 19 juli 2009 door Reinier93 Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dat is typisch Dell. Alles in een Dell PC moet van Dell zijn anders werkt het niet. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dat is typisch Dell. Alles in een Dell PC moet van Dell zijn anders werkt het niet. Heb de geheugenstaafjes van volgorde veranderd. Nu werkt het wel Bedankt voor de hulp allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.