Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 1 van de horn(toeter) sounds in GTA SA vervangen met San Andreas Audio Tool, maar de nieuwe sound duurt een paar seconden langer dan de originele, nu speelt hij de nieuwe dus niet helemaal af. Is het ook mogelijk om dat ergens te veranderen zodat hij het wel helemaal afspeelt?

Geplaatst:

Ehm, wikigta geeft vrijwel geen antwoord op modding vragen..

Verder denk ik dat je het geluid beter kan vervangen met een geluid dat even lang is. Ik spreek niet uit ervaring en ik weet ook niet of 't mogelijk is om wel een langere horn te krijgen, maar met textures is het ook zo dat ze buggen als de texture die je gebruikt kleiner is dan de originele.

Geplaatst:

De sound doet het wel maar je moet alleen als je hem helemaal wil horen net zolang de toeter ingedrukt houden tot dat hij afgelopen is.

Geplaatst:

Tja, dat is logisch. Het geluid van de 'originele' toeter word volgens mij telkens herhaald zolang je hem indrukt. Die van jou word dus ook herhaald zolang je hem indrukt, alleen het duurt iets langer totdat hij weer overnieuw begint. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...