Forumrunner Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Hallo allemaal.. Ik heb TXD workshop gedownload, en even gelezen hoe het allemaal werkt. Maar als ik nu een bewerkt bestand opsla, en hem wil openen krijg ik een fout. Het volgende heb ik gedaan: *Ik heb hem via paint opgeslagen als 24-Bits BMP *Ik heb hem via Photoshop CS2 als targa bestand opgeslagen. *Ik heb TXD Workshop opnieuw gedownload. *Ik heb een andere versie geprobeerd. *Ik heb backups gemaakt. *Ik heb de .txd bestand ge-extract uit de Player.img. *Ik heb ze daarna overgezet naar BMP en, dan in PS CS2 geopend. *Ik heb ze ook overgezet naar targa, en via PS CS2 geopend. *Via Paint ga ik ze niet bewerken, dat wordt LQ. Een filmpje : Screens : Bij voorbaat dank.. Bewerkt: 19 juli 2009 door Forumrunner Reageren
hippiebus Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Je kan ook met paint maken, alleen dan 2 of 4 keer zo groot, Dan word het ook HQ Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Je kan ook met paint maken, alleen dan 2 of 4 keer zo groot, Dan word het ook HQ Meh, met paint mis ik de effecten waarmee ik het realistischer laat ogen. Je kunt namenlijk geen opacity instellen, en je hebt geen blur tool. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik ben het nu eigenlijk een beetje nodig. Dus BUMP. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Plaatjes die je met Photoshop opslaat, importeren nooit. Zorg dat je ze dan opnieuw opslaat met een ander programma, Windows Viewer (als je die hebt) werkt altijd goed. Als ik je filmpje bekijk, is het al heel logisch dat TXD Workshop dit zegt. Je moet wel eerst een slot aanmaken. Druk op INSERT, of naar Image -> New -> 32 bpp en dáár moet je je foto importeren. Dan Compressen en opslaan. In het geval dat: je kledingtextures mod, moet je niet compressen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Nu heb ik de bewerkte bmp met succes in TXDworkshop gekregen, maar hoe krijg ik hem nu weer als TXD? Reageren
Beagle Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Als je kleding mod moet je niet compressen en gewoon als TXD opslaan. Als je andere textures mod, moet je eerst Image -> Compress all Images en dan opslaan. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Dan krijg ik iets met progress bar property out of range. Bewerkt: 15 augustus 2009 door Forumrunner Reageren
Beagle Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Dat is een fout die ook bij veel mensen voorkomt. Probeer een oudere versie van TXD Workshop, of G-TXD; een TXD Editor met meer en betere functionaliteit. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Een andere versie werkt ook niet, en van Gay-TXD snap ik niks. Zou je dat misschien een beetje kunnen uitleggen? Reageren
Beagle Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Je pakt G-TXD uit in een map. Als je 'm opstart, maak je een nieuw bestand aan. Rechtsklik op het witte vlak, en zoek een optie om een plaatje toe te voegen. Dan krijg je een nieuw scherm. Doe in dat witte vlak weer hetzelfde, zet DXT Compressie uit en druk op OK. Opslaan en klaar. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Je pakt G-TXD uit in een map. Als je 'm opstart, maak je een nieuw bestand aan. Rechtsklik op het witte vlak, en zoek een optie om een plaatje toe te voegen. Dan krijg je een nieuw scherm. Doe in dat witte vlak weer hetzelfde, zet DXT Compressie uit en druk op OK. Opslaan en klaar. Misschien klink ik nu een beetje dom, maar als ik een plaatje wil invoegen, krijg ik iets met alpha, en als ik dan op Add druk, gebeurt er niks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.