Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal..

Ik heb TXD workshop gedownload, en even gelezen hoe het allemaal werkt. Maar als ik nu een bewerkt bestand opsla, en hem wil openen krijg ik een fout. Het volgende heb ik gedaan:

*Ik heb hem via paint opgeslagen als 24-Bits BMP

*Ik heb hem via Photoshop CS2 als targa bestand opgeslagen.

*Ik heb TXD Workshop opnieuw gedownload.

*Ik heb een andere versie geprobeerd.

*Ik heb backups gemaakt.

*Ik heb de .txd bestand ge-extract uit de Player.img.

*Ik heb ze daarna overgezet naar BMP en, dan in PS CS2 geopend.

*Ik heb ze ook overgezet naar targa, en via PS CS2 geopend.

*Via Paint ga ik ze niet bewerken, dat wordt LQ.

Een filmpje :

Screens :

2q9crc1.png

11rsqe0.png

2mdjww0.png

Bij voorbaat dank..

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:
Je kan ook met paint maken, alleen dan 2 of 4 keer zo groot, Dan word het ook HQ :Y

Meh, met paint mis ik de effecten waarmee ik het realistischer laat ogen. Je kunt namenlijk geen opacity instellen, en je hebt geen blur tool.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Plaatjes die je met Photoshop opslaat, importeren nooit. Zorg dat je ze dan opnieuw opslaat met een ander programma, Windows Viewer (als je die hebt) werkt altijd goed.

Als ik je filmpje bekijk, is het al heel logisch dat TXD Workshop dit zegt. Je moet wel eerst een slot aanmaken. Druk op INSERT, of naar Image -> New -> 32 bpp en dáár moet je je foto importeren. Dan Compressen en opslaan.

In het geval dat: je kledingtextures mod, moet je niet compressen.

Geplaatst:

Nu heb ik de bewerkte bmp met succes in TXDworkshop gekregen, maar hoe krijg ik hem nu weer als TXD?

Geplaatst:

Als je kleding mod moet je niet compressen en gewoon als TXD opslaan.

Als je andere textures mod, moet je eerst Image -> Compress all Images en dan opslaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan krijg ik iets met progress bar property out of range.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Dat is een fout die ook bij veel mensen voorkomt. Probeer een oudere versie van TXD Workshop, of G-TXD; een TXD Editor met meer en betere functionaliteit.

Geplaatst:

Een andere versie werkt ook niet, en van Gay-TXD snap ik niks. Zou je dat misschien een beetje kunnen uitleggen?

Geplaatst:

Je pakt G-TXD uit in een map. Als je 'm opstart, maak je een nieuw bestand aan. Rechtsklik op het witte vlak, en zoek een optie om een plaatje toe te voegen. Dan krijg je een nieuw scherm. Doe in dat witte vlak weer hetzelfde, zet DXT Compressie uit en druk op OK. Opslaan en klaar.

Geplaatst:
Je pakt G-TXD uit in een map. Als je 'm opstart, maak je een nieuw bestand aan. Rechtsklik op het witte vlak, en zoek een optie om een plaatje toe te voegen. Dan krijg je een nieuw scherm. Doe in dat witte vlak weer hetzelfde, zet DXT Compressie uit en druk op OK. Opslaan en klaar.

Misschien klink ik nu een beetje dom, maar als ik een plaatje wil invoegen, krijg ik iets met alpha, en als ik dan op Add druk, gebeurt er niks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...